Mitä teette yksinäisinä viikonloppuina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Lähinnä ne joiden miehet on poissa työn vuoksi usein..

Nää viikonloput on ihan erityisen ankeita. Kaikki muut on perheidensä kesken kun miehetkin viikonlopun vapailla, ja mä olen ihan yksin. Äidille voisi tietty mennä, mutta ellen tee niin roikun täällä palstalla. Onko muita ideoita? Illat varsinkin on pahoja.

Teet hyvää ruokaa, istus palstailemassa oluttuopposen kans, katsot hyvän leffan, käyt kävelyllä, tapaat kavereita, värjäät hiukset... minä keksin aina, vaikka mitä kun mies ei ole kotosalla :D Paitsi päivällä kun muksu on hereillä, rajottuu tekemiset kavereiden näkemiseen ja ulkoiluun (toki pojalle ruoan laitan).

Juu,sitä se on-ankeeta!Nämä viikonloput on oikeesti pahimpia.Yritän kanssa aina keksiä jotain järkevää tekemistä ja välttää tylsistymistä.Yleensä me lasten kanssa vieraillaan mun äidin luona tms.Ja sit illoiksi mä aina koitan saada jonkun kaverin mulle seuraksi.Tänäänkin mulle on tulossa yökylään miehen sisko(on mulle kuin oma sisko myös).Ajateltiin laittaa ruokaa ja katsella jotain leffoja kun muksut nukkuvat.Piristää kummasti kun on joku juttuseurana!
Tsemppiä meille yksinäisistä viikonlopuista kärsivistä! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Teet hyvää ruokaa, istus palstailemassa oluttuopposen kans, katsot hyvän leffan, käyt kävelyllä, tapaat kavereita, värjäät hiukset... minä keksin aina, vaikka mitä kun mies ei ole kotosalla :D Paitsi päivällä kun muksu on hereillä, rajottuu tekemiset kavereiden näkemiseen ja ulkoiluun (toki pojalle ruoan laitan).

Kaverit ei käy, katsos mulla on ikävä kyllä kavereita joiden miehet tekee normitöitä ja on viikonloput kotosalla eli viettävät niin kutsuttua laatuaikaa keskenään. Mun sisko on ainoa josta saan seuraa tälläisinä viikonloppuina ellei ole itse töissä: sillä on vielä tuoreessa muistissa se kun miehensä ajoi rekkaa.

Ja noi leffan katsomiset ja kokkaamiset ei illasta toiseen ole enää hehkeitä kun niitä jatkuvasti koittaa itselleen syöttää..

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Juu,sitä se on-ankeeta!Nämä viikonloput on oikeesti pahimpia.Yritän kanssa aina keksiä jotain järkevää tekemistä ja välttää tylsistymistä.Yleensä me lasten kanssa vieraillaan mun äidin luona tms.Ja sit illoiksi mä aina koitan saada jonkun kaverin mulle seuraksi.Tänäänkin mulle on tulossa yökylään miehen sisko(on mulle kuin oma sisko myös).Ajateltiin laittaa ruokaa ja katsella jotain leffoja kun muksut nukkuvat.Piristää kummasti kun on joku juttuseurana!
Tsemppiä meille yksinäisistä viikonlopuista kärsivistä! :hug:
Kiitos, mä yritän pitää itseni tervejärkisenä. Kyll tää päivä tässä menee, meen kylään veljen perheen luokse ja sellasta, mutta ilta v*tuttaa suorastaan jo etukäteen. :snotty: :ashamed:

Meillä on mies ihan toisella paikkakunnalla töissä ja koko talven yli, joten elämää kai mun täytyy jatkaa siitä huolimatta... Tänään ajattelin siivota oikein kunnolla tän kämpän, illalla sitte kynttilöihin tuli ja tunnelmointia puhtaassa kodissa.Käyn jossain vaiheessa kaupassa ostamassa karkkiapäivän karkit poikien kans ja ostan itelleni kans jotain herkkua, jota saan illalla mussuttaa :p Ihana päivä ulkona, käydään poikien kanssa ulkoilemassa.Kavereitten luona saatetaan käydä kyläilemässä.Miehellä kaiken lisäksi auto nyt joten pyöräillään jätkien kanssa.Sitte lueskellaan kirjoja yhessä, tehdään palapelejä, välillä dvd-kasvatushetkiä ;)

Mulla sillä ei oo niin paljoo eroa onko se maanantai vai lauantai-ilta. Mutta jos en tahtois olla ilman aikuista seuraa niin varmaankin kyläilisin tai kutsuisin vieraita.
Vaan jos se jo etukäteen ärsyttää niin en oikein tiedä mikä sitten voi olla kivaa. Ymmärsin että sulla on usein tällasia viikonloppuja. Koita tutustua sellasiin ihmisiin jotka voivat kyläillä viikonloppuisinkin.

Voi kun mies oiskin töissä, kivempi ois silleen viettää "yksinäistä" vkonloppua, mutta kun se on hirvimetällä!

Meillä lapset vasta aloittaneet päivähoidossa ja kovasti kaipaisivat vapaapäivinä myös isin seuraa mutta...

Meillä mies yleensä aina viikonloppuna ainakin toisena päivänä töissä...ainoastaan joka 5:s viikonloppu täysin vapaa.

Haluaisin mennä noiden lasten kanssa, kavereille tai kaupungille tms. Siinä on iso MUTTA: tuo meidän erkkapoika ei jaksa sellaista. Jotenka ihan tavallista elämää vietetään viikonloppuisin, ollaan kotona, tehdään ruokaa, ehkä leivotaan, siivotaan...

Mun miehellä ei ole ollut vapaata viikonloppua neljään vuoteen. Joka la ja su on töissä 22-23 saakka.
Me tehdään sitä, mitä muutenkin: ulkoillaan, ollaan kotona, käydään kaupungilla, jne. Paitsi nyt kun ollaan kipeinä
|O

jiihaa, äiti pelasti mut tällä kertaa. :D

mä lähden sen kanssa vantaalle tapaamaan tätiä ja tädin miesystävää. :wave:

nuo tuollaiset kommentit kateellisuudesta ja hirvimetsistä mä jätän ihan omaan arvoonsa. tämä on meidän elämää ympärivuoden, ei vain metsästysaikaan tai puolen vuoden välein. kesäisin ihan ok, kun on menoa ja meininkiä vähän joka nurkalla, mutt kun pimeä tulee...

Mun mies on paljon iltaisin pois (tai siis joka ilta tulee kotiin 20-22) treenien takia ja tänään on kisat Lahdessa, joten mies siellä ja kotiutuu illalla. Mä olen jotottunut tähän. Mä en kyllä ole ikinä yksin, kun mulla on aina nuo meidän pojanviikarit seuranani =) ja silloin, kun pojat menee iltaunille ja mies on harkoissa, niin mä köllötän sohvalla ison mahani kanssa, nostan jalat pöydälle ja olen :D

No nyt alko tää hirven metsästys niin mies poissa viikonloput. Ja viikolla se pelaamassa yhtenä iltana eli meille jää viikossa 3-4 iltaa yhteistä aikaa, riippuen siitä mihin aikaan kotiutuu sunnuntaina....

Kyllä välillä on tylsää, kun uudella paikkakunnalla eikä tunne ketään eikä autoa käytössä kun se miehellä.... Pojan kanssa kaheltaan koitetaan jotain tekemistä keksiä......

Harvemmin olen viikonloppuja yksin. Ainakin lapset on seurana jos mies on jossain. Itsekin olen paljon viikonloppuisin töissä. :/

Vanhempieni luokse voisin lasten kanssa mennä jos tällainen tilanne tulee.

JOS joskus ois yksinäinen vkl, niin laittaisin itelleni jotain ihanaa ruokaa, jälkkäriks suklaata ja jäätelöö, lukisin kirjaa ja kattosin jonkun elokuvan ja NUKKUISIN!!!

Eipä oo tainnu olla tommosta ihan äskettäin...

saunon, luen jotain, hemmottelen hyvällä ruoalla ja viinillä jos tekee mieli, olla möllötän tai sit meen mettään kävelees riippuu ilmasta sieniä ettimään tai muuten vaan. Ja jos on auto käytössä nii ajelemmaan.. jos ei siis ketää muuta oo kotona ku mie

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Lähinnä ne joiden miehet on poissa työn vuoksi usein..

Nää viikonloput on ihan erityisen ankeita. Kaikki muut on perheidensä kesken kun miehetkin viikonlopun vapailla, ja mä olen ihan yksin. Äidille voisi tietty mennä, mutta ellen tee niin roikun täällä palstalla. Onko muita ideoita? Illat varsinkin on pahoja.

Voi herttileijaa!! Että on taas aihe valittaa! Ole tyytyväinen et miehes tekee töitä ja tuo rahaa kotiin! Olet aikuinen (?) ihminen, etköhän pärjää paripäivää ihan yksinkin???!!! Voiko tommonen olla edes totta??

Yhteistyössä