et hiekkaleluja on turha ottaa, hiekka on kivi kovaa...liukumäessä ei voi laskea kun on jäässä(tulee tuhatta ja sataa alas) keinuja ei oo..lunta ei oo...
siis aika tylsäää... :headwall: |O
siis aika tylsäää... :headwall: |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:et hiekkaleluja on turha ottaa, hiekka on kivi kovaa...liukumäessä ei voi laskea kun on jäässä(tulee tuhatta ja sataa alas) keinuja ei oo..lunta ei oo...
siis aika tylsäää... :headwall: |O