mitä teette ulkona lapsien kanssa, kun on tämmöset ilmat?

Ollaan sisällä. :xmas:
No, käydään kävelyllä ja poika ehkä poikkeaa vähän puistossa, on siellä sentään karuselli joka vielä pyörii..
Omassa pihassakin se kyllä keksii aina jotakin näprättävää, mitä suuresti ihmettelen. :D
 
Käydään uimassa, luistelemassa tekojäällä , kaupungilla katselemassa jouluikkunoita , kävellään kauppaan siinä tulee ulkoiltua samassa jne. eli ei pahemmin perinteisesti ulkoilla. Ei tossa pihalla tai edes puistossa oo pahemmin tekemistä. Pitää keksiä muuta hommaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
et hiekkaleluja on turha ottaa, hiekka on kivi kovaa...liukumäessä ei voi laskea kun on jäässä(tulee tuhatta ja sataa alas) keinuja ei oo..lunta ei oo...
siis aika tylsäää... :headwall: |O

Kävelyä ja kyllä me puistossa käydään sielä kiipeilevät sekä pikku metikössä keräilemässä käpyjä ja keppejä..
 

Yhteistyössä