Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Josefiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Josefiina

Vieras
Olen 19 vuotta juuri täyttänyt neitokainen. Mä tulin raskaasi toukokuussa, mutta päädyin aborttiin tein päätöksen ihan viimesillä päivillä, koska päätös oli todella TODELLA vaikea. aloin syödä pillereitä uudestaan ja nyt minulla on samanlaisia oireita kun viime kerran raskauden alussa.. väsymys, levottomuus, pään särky, ahdistuneisuus, lisääntynyt vessassa käynti, myös yöllä, mutta menkat tulevat normaalisti, mutta eräs kaverini sai tietää vasta kuudennella olevansa raskaana. Hän käytti samoja pillereitä kuin minä. mitä teen. näkyykö raskaus testissä positiivinen tulos vaikka menkat tulevat normaalisti. olen 99% varma että taas o käynnyt vahinko, mutta viimeksi tein päätöksen etten koskaan tee aborttia, se oli ehkä elämäni pahin virhe. :( kertokaa omista kokemuksistanne, sillä niitä minä nyt tarvitsen :)

No tee nyt ainakin ihmeessä raskaustesti! Kyllä se siinä näkyy jos raskaana oot ja aikaa on kulunu tarpeeksi pitkään, siis menkoista huolimatta. Ja jos kerran oot päättänyt että et enää aborttia tee niin sitten et tee, jos raskaana olet!?! Onko sulla miestä? Ja niin, lopeta ainakin pillerien syönti heti, jos epäilet raskaana olevas. Aika uskomatonta että joku huomaa vasta niin myöhään raskaana olevansa, mutta jotkut ei kai kuuntele khoaan koskaan.

mä ainakin toivotan sulle onnea ja zemppiä siihen katsomatta olekto raskaana vai et... itselläni oli hassu tilanne sillä alkuvuodesta kun huomasin olevvvani raskaana olimme juuri eronneet lapsen isän kanssa, päätökseni kuitenkin aian on ollut se että en aborttia tee joten pidin tämän lapsen joka nyt sisälläni kasvaa... itse olen myös 19v ja sain onneksi koulun päätökseen jo keväällä ja pojan olisi tarkoitus syntyä lokakuulla... tee testi ja katso mikä tulos on... itse ainakin päätin pärjätä ja tähin asti olen pärjännyt vaikka yksin olenkin.. välillä tietysti miettii minkälaista elämä olisi ilman tätä maha-asukkia.. mutta sepä kai on ihan normaalia.. helppo elämä on heikkoja varten :) ja sen verran vielä että jos nyt olet raskaana niin se on sitten jo luonnon tahto että saat lapsen nyt :)

kiitos teille kaikille jotka vastailitte, taidanpa jo huomenna tehdä testin ja katsoa näyttääkö se plussaa?? vai negaa?? en osaa sanoa kumpaa toivoisin, mutta otan sen vastaan mikä sieltä tulee... mutta "mieheni" ei haluais lasta.... sen se teki selväks jo ensimmäisellä kerralla. mutta tällä kerralle se ei tule päättämään... menetän miehen, mutta saan tilalle varmasti paljon paljon parempaa jos näin käy!!!! ollaan yhteyksissä :) :heart:

hmm, pakko tunnustaa etten ole uskaltanut tehdä sitä. Mulla on jälki tarkastus maanantaina niin jos mun gynegologi sanois miten asiat on... :) kai mä maanantaihin asti jaksan odottaa? yritän ainakin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 13:58 Josefiina kirjoitti:
hmm, pakko tunnustaa etten ole uskaltanut tehdä sitä. Mulla on jälki tarkastus maanantaina niin jos mun gynegologi sanois miten asiat on... :) kai mä maanantaihin asti jaksan odottaa? yritän ainakin...

siis mikä jälkitarkastus?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 00:42 ötökkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 20:46 Josefiina kirjoitti:
siis kun mulle tehtiin se abortti niin sen jälkitarkastus ois maanantaina..
anteeks kun utelen mutta millä viikolla teit abortin?mietin vaan kun jos toukokuussa raskaaksi tulit ja nyt vasta jälkitarkastus :whistle:

joo,yleensähän tuo jälkitarkastus on 2kk jälkeen,aikas outoo että on 4kk venyny.. \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 09:36 Rita18 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 00:42 ötökkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 20:46 Josefiina kirjoitti:
siis kun mulle tehtiin se abortti niin sen jälkitarkastus ois maanantaina..
anteeks kun utelen mutta millä viikolla teit abortin?mietin vaan kun jos toukokuussa raskaaksi tulit ja nyt vasta jälkitarkastus :whistle:

joo,yleensähän tuo jälkitarkastus on 2kk jälkeen,aikas outoo että on 4kk venyny.. \|O

sitä mietin minäkin.....

miksi ihmeessä teit abortin jos halusit lapsen pitää? :o

en tiedä,ei oma kohtasta kokemusta mutta eräs tuttava teki abortin jonka jälkeen tuli uudestaan raskaaksi,ja piti tämän, jälkeen päin ku niillä tyty synty,alko tuleen kaverille masennusta ym.juuri sen asian takia että ei pitänyt sitä ensinmäistä.

itse oon sitä mieltä että jos ei osaa vahingoistaan kantaa vastuuta niin sillon on paras olla harrastamatta seksiä :whistle:

mutta kaikkea hyvää sulle :flower:

ps:ja tosiaan niitä jälkitarkastuksia on todellakin vaan yksi,ettei vaan provo ois tää alotus ;)

:o Eikös ensimmäinen ultra ole viikolla 12, näin ainakin muistelisin omalla kohdallani, ja siinä ultrassa näkyi ihan ihmisen näköinen pieni poika joka hyppeli kohdussa.... :attn:

te kans jaksatte leimata ihmisten alotuksia provoiksi... hävertkää.. mistä te tiedätte onko ap:lla ollut jokin poikkeuksellinen syy siihen että tehdään kaksi jälkitarkastusta?? mun kaverille kun abortti tehtiin ja vuoto jatku vielä jälkitarkastuksen jälkeenkin joutui hän uuteen tarkastukseen ja raskaustestiin siltä varalta että jotain olisi kohtuun jäänyt.. eli älkää leimatko ihmisiä jos ette tiedä mistä on kyse, ja voi olla myös paikkakunta kohtaista ihan samalla tapaa kuin ultrienkin määrä kaupungeittain?? vai??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2005 klo 16:12 ronja-86 kirjoitti:
te kans jaksatte leimata ihmisten alotuksia provoiksi... hävertkää.. mistä te tiedätte onko ap:lla ollut jokin poikkeuksellinen syy siihen että tehdään kaksi jälkitarkastusta?? mun kaverille kun abortti tehtiin ja vuoto jatku vielä jälkitarkastuksen jälkeenkin joutui hän uuteen tarkastukseen ja raskaustestiin siltä varalta että jotain olisi kohtuun jäänyt.. eli älkää leimatko ihmisiä jos ette tiedä mistä on kyse, ja voi olla myös paikkakunta kohtaista ihan samalla tapaa kuin ultrienkin määrä kaupungeittain?? vai??

asiaa!!!!!!

\
0

ei voi tietää onko tosiaan ollu jotain erityistä tässä kohtaa, mut tossa selityksessä, että miks nyt vasta jälkitarkastus, sanoi että "täällä päin on tapana tehdä kaks tarkastusta". eikä varmaan muuten ole.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 12:16 honiska kirjoitti:
\
0

ei voi tietää onko tosiaan ollu jotain erityistä tässä kohtaa, mut tossa selityksessä, että miks nyt vasta jälkitarkastus, sanoi että "täällä päin on tapana tehdä kaks tarkastusta". eikä varmaan muuten ole.

mistä tiedät ettei hänen paikkakunnallaan ole kahta tarkastusta?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 12:36 ronja-86 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 12:16 honiska kirjoitti:
\
0

mistä tiedät ettei hänen paikkakunnallaan ole kahta tarkastusta?
mä olen ainaki ymmärtäny ettei missään ole... :o yhesti tarkastetaan ja se siitä,jos kaikki oli ok...muuten en asiaa kommentoi mitenkään,koska aborttiasioista ei ikinä tuu mulle kokemusta...

Yhteistyössä