Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hunaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hunaja

Jäsen
29.03.2008
110
0
16
Jos oksennan aamulla pari kertaa parin tunnin aikana ja saan itseni juuri ja juuri töihinlähtövalmiiksi, onko pakko mennä?
Herään tunteja aikaisemmin kuin pitää lähteä, että saan itseni jossain tolkuissa ulos ovesta. Töissä en voi syödä mitään, kun niin kuvottaa, olen kamalan väsynyt. Pelkään lähteä ulos ovesta, kun vessaa ei ole lähellä ja pelkään todella istua bussissa tunnin matkan, jos yhtäkkiä tuleekin oksennus. Koko päivän on paha olo.

Sanokaapa nyt. Onko sinne töihin pakko mennä tällaisessa kunnossa, vai soitanko neuvolaan ja pyydän sairauslomaa? Mitä he siellä sanovat?

Mitä te muut olette tehneet? Eihän tämä nyt ihan inhimillistäkään ole leikkiä tervettä.

Mä hain saikkua. Ja sovin iltavuoroja. Ja hain saikkua.. Jne. Olin mä aika monasti saikulla pahoinvoinnin vuoksi. Ja töissä lepäilin välillä sohvalla. Siis jos vaikka tarttin välttämättä vartin säilyäkseni tolkuissani, niin olin sit vaiks vartin kauemmin

Kiitos kannustavista viesteistä. Pelkäsin jo, ettei kukaan hae saikkua ja kaikki vaan kestää tällaista oloa. Minusta on kyllä ihan oikein levätä kotona jos on kipeä. Vaikka raskaus ei olekaan sairaus, sen oireet voi olla. Soitan siis neuvolaan, jos huominen näyttää vielä yhtä pahalta.

Jeps, kuten yllä, saikkua hakisin minäkin. Ei siitä työnteosta tule mitään, jos koko ajan oksettaa, eikä se olo taatusti helpotu siitä lainkaan, jos ei saa yhtään levättyä. Helposti sitä vielä psyykkaa itselleen lisää huonoa oloa, kun pelkää koko ajan, että ykä lentää väärässä paikassa väärään aikaan.

Yhteistyössä