mitä teen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olemme naimisissa ja meillä yhteinen asunto. haimme avioeroa ja tilanne se, että minun on päästävä mahdollisimman pian muuttamaan pois asunnostamme. mies ei suostu myymään. saanko jotenkin omani pois vai joudunko odottamaan? :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Kyllä se joutuu sut maksaa ulos siitä. Ota yhteys asianajajaan/oikeusavustajaan ositusta varten.

Kiitos helpottavasta tiedosta! Eli saan omani pois ennen kuin avioero "astuu voimaan"? Pois on päästävä ja äkkiä, vuokra-asuntoon ei ole varaa. En pysty asumaan väkivaltaisen miehen kanssa ja varsinkin kun pieni lapsi kärsii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Kyllä se joutuu sut maksaa ulos siitä. Ota yhteys asianajajaan/oikeusavustajaan ositusta varten.

Kiitos helpottavasta tiedosta! Eli saan omani pois ennen kuin avioero "astuu voimaan"? Pois on päästävä ja äkkiä, vuokra-asuntoon ei ole varaa. En pysty asumaan väkivaltaisen miehen kanssa ja varsinkin kun pieni lapsi kärsii.

Sitä en osaa sanoa pitääkö maksun olla ennen vai jälkeen. Itse tein osituksen reilu vuosi eron jalkeen, laillisesti ero oli ollut voimassa noin 6kk. Mutta kyllä ne neuvoo.
Jaksuja :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Kyllä se joutuu sut maksaa ulos siitä. Ota yhteys asianajajaan/oikeusavustajaan ositusta varten.

Kiitos helpottavasta tiedosta! Eli saan omani pois ennen kuin avioero "astuu voimaan"? Pois on päästävä ja äkkiä, vuokra-asuntoon ei ole varaa. En pysty asumaan väkivaltaisen miehen kanssa ja varsinkin kun pieni lapsi kärsii.

Sitä en osaa sanoa pitääkö maksun olla ennen vai jälkeen. Itse tein osituksen reilu vuosi eron jalkeen, laillisesti ero oli ollut voimassa noin 6kk. Mutta kyllä ne neuvoo.
Jaksuja :hug:

Kiitos! Otan huomenna yhteyttä asianajajaan.
 

Yhteistyössä