mitä teen väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieres
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieres

Vieras
meillä on lapset 2v ja toinen 3 viikkoa...
hoidan lapset kotona,samalla pidän kodin puhtaana,teen ruuan ja herään vauvan kans yöt ja joskus herätää melkee tunnin välein!
mies käy töissä ja vie koiran.
mutta on tooooosi väsyny,nukahtelee istuen,vauvaa syöttäen ja jopa seisten. viime yönä halusi syöttää vauvan ja käveli sen kansssa asuntoa ympäri kun kuulu tömähdys, käveli vauvan kans kirjahyllyy å'in ku oli laittanu silmät kiinni. mul tuli itku heti,pelästyin, en tiiä teenkö jotain väärin ku toinen noin väsyny.
en uskalla ite ottaa torkkuja tai lähtee mihinkää ku en usko sen pysyvän hereillä, vaikka olis yksin vastuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Ei tuosta saa mitään tolkkua! :/
Olet kyllä tosi väsynyt!

siis kyse et mies niin väsy ettei kotona pysy hereillä..
millon kaataa kahvit päälle, millon nukkuu vauva sylissä ym...
itse hoidan pääasiassa kodin ja lapset mut olen huolissaan toisesta ku niin väsyny, mietin että pitäisikö mun tehdä jotain toisin...

Mies lääkäriin, tuo on tutkittava mistä johtuu ettei esim autoa ajaessa nukahda rattiin!

Sinä soitat neuvolaan ja kerrot tilanteen, jos sitä kautta saisi apua omaan jaksamiseen.

Toiset tarttee toisia enemmän unta. Pyytäisin sinuna teille apua.Kun saatte muutaman yön kunnolla nukuttua tai päivällä nukuttua, elämä näyttää valoisemmalta.

juuri oli koko syksyn saikulla leikkauksen jälkeen, sit isyysloma ja se ei todellakaa suostu nyt olla pois.
pelkään vaa et onko tää perhe nyt liian rankka sille ku vauva tule, entä jos ei oikeesti jaksa ja pakkaa kamat?

Onko miehelläs nukkuessa hengityskatkoksia? Vois olla silloin uniapneaa ja sen aiheuttama väsymys saa nukahtamaan milloin vain missä vain. Tai sit on myös sairaus nimeltä narkolepsia(?). Googlaa nuo ja katso täsmääkö.

:hug:

miehellä verenpainetauti, ja tuossa uniapneassa siitä puhuttii...
mies vaan ei oikein syö niitä lääkkeitä :(
ristiäiset on tulossa ja mihin mahdan lapset saada että pääsen kampaajalle ym...

Meillä auttoi se, että mies nukkui eri huoneessa kuin minä ja vauva. Poikkeuksellisesti mies on hyvin herkkäuninen, heräsi vauvan ähinään jopa mua herkemmin. Ja meillä kun tissivauva, niin minähän se yösyömiset hoidin joka tapauksessa. Loppujen lopuksi minä olin kamalan väsynyt, mies pirteämpänä sitten jaksoi lykkiä vauvaa vaunuissa tai muuten kanniskella, että mä sain joskus levätä.

Yhteistyössä