Mitä teen? Avioliitto natisee liitoksissaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äkkimuijja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ite puran miehelle heti nekin mharmistukset, jotka johtuvat hänestä. "Minua ottaa nyt päähän tuo sinun kyvyttömyytesi suunnitella ajankäyttöä, kun teet ylitöitä vailla mitään korvausta ja se aika on perheeltä pois." Ja mitä minä sitten teen? Kun asia on julki ja sen kummemmin syyttelemätttä ilmaistu, meenen mieheni kainaloon tai halaan, pussaan tms.

Vaikka kiukuttaisi tai olisi paha mieli, en anna varaa etääntymiselle. Huomioitavaa myös on, ettei mies lupaa muuttuvansa, koska ei siihen luultavasti kykene.

Kommunikoin kehnon oloni syyn ja hain lohtua kieheltä, mieheni kuunteli tuntemuksiani ja antoi läheisyyttä. Ei tartte minun kyräillä ja tuittuilla miehelle, mies osaa tunnistaa kun toimii tavalla joka harmittaa minua ja voi siitten ainakin huomioida minua muulla tavoin enemmän.

Asioita kannattaa tehdä yhteistyöllä. Ihan kaikkia asioita. Voitte tehdä perheestä tiimin, jossa isä ja äiti on perheen johtajia. Kotityöt, loma-ajat tms teette yhdessä. Tehtävän alussa on miitinki, kuka tekee mitäkin ja kun esim. viikkosiivous on yhdessä tehty, saatte palkinnon.. Hyvää mieltä tietysti puhtaasta kodista, kahvit, lapsille pieni palkka, joka kannustaa tienaamaan ja opettaa rahankäyttöön. Se on vain kurja tosi asia, että liitto kuin liitto (avioliitto, urheiluliitto, maiden liitto jne) ei pysy kasassa, jos sitä ei hoida ja vaali. Kummankin täytyy siihen panostaa ja kumpi vain osapuoli voi aloittaa / jatkaa liiton vaalimista milloin vain. Meilläki oli hankalinta silloin, kun lapset oli pieniä. Seksi oli just pikapanoa tms peiton alla tai karattiin saunaan, vessaan tms. Lapsille tv-ohjelmaa ja karattiin pikapanolle. Kummasti virkistää. Lasten kans vaan saa käyttää mielikuvitusta ja Paljon Huumoria, että jaksaa pyörittää arkea. :-) Mageeta, kun näin jälkeenpäin ajattelee. 'Kurjuuden' voi kääntää uusiksi mahdollisuuksiksi. Leikkisyyttä ja yllätyksellisyyttä vain kehiin. Tyhmintä tässä Kertakäyttö- kulttuurissa on erota kumppanista, jonka kanssa on kaikki (perhe, elämä jne). Niin ja muistattehan naiset, että miehet on ikuisia lapsia :-) Vaihtamalla ei kummene :-) (Liitossa 17v, seurustelu + avioliitto)

Yhteistyössä