mitä te ajattelisitte jos olisi nainen joka on yrittänyt rikkoa suhteenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Annipanni:
Eilen exäni pyysi mua kaverikseen ja hyväksyin. Enkä kertonut edes miehelleni! Hui! Koska tuskin sitä kiinnostaa mun facebookin kaverit...

Miten hän on yrittänyt suhteenne rikkoa? Vai onko vaan ex nainen? Jos jälkimmäinen, niin mitä pahaa tuossa sitten on?

Joo nyt oon selkeä petturi sitten... ;)

Mää en ole ikin kuvitellut, että facebook nyt todellisuudessa kertoisi jotain kavereista jtms.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Siis nainen ja sun miehen on seurutellu ENNEN ku aloitte oleen. Miten kauan ne oli ja miten kauan te ootte ollee, onko niillä ollu todistettavasti jotain luvatonta teiän yhdessäolon aikana?

Mä en kyl ymmärrä miks miehes pitäis kertoo sulle kuka sen kaveri on fb:ssa. Kyllähän sä ne itekki näät sieltä. On munki ex mun kaveri, mutta ei mun mies siitä kilareita vedä. Tietää ettei tarvi. Ihan älytöntä mustasukkasuutta tollanen. Kyl ne kuule tapaa jossain muualla, tai pitää muuten yhteyttä ku naamakirjan ystäväpyynnöllä, jos siitä olis kyse.

ihan tiedoks että kun me oltiin seurusteltu jo pidemmän aikaan.tämä nainen tosissaan rassas meidän elämää vonkaamalla.se loppui kun mies vaihtoi numeron salaiseksi ja me kun me muutettiin ja osoite salaiseksi.

Mun mielestä toi nimenomaan kertooo siitä ettei miehesi ole kysesisestä naisesta kiinnostunut! Joten anna olla.

Siis nainen ja sun miehen on seurutellu ENNEN ku aloitte oleen. Miten kauan ne oli ja miten kauan te ootte ollee, onko niillä ollu todistettavasti jotain luvatonta teiän yhdessäolon aikana?

Mä en kyl ymmärrä miks miehes pitäis kertoo sulle kuka sen kaveri on fb:ssa. Kyllähän sä ne itekki näät sieltä. On munki ex mun kaveri, mutta ei mun mies siitä kilareita vedä. Tietää ettei tarvi. Ihan älytöntä mustasukkasuutta tollanen. Kyl ne kuule tapaa jossain muualla, tai pitää muuten yhteyttä ku naamakirjan ystäväpyynnöllä, jos siitä olis kyse.

ihan tiedoks että kun me oltiin seurusteltu jo pidemmän aikaan.tämä nainen tosissaan rassas meidän elämää vonkaamalla.se loppui kun mies vaihtoi numeron salaiseksi ja me kun me muutettiin ja osoite salaiseksi.

Mun mielestä toi nimenomaan kertooo siitä ettei miehesi ole kysesisestä naisesta kiinnostunut! Joten anna olla.

niin mutta nyt sitten otti kaverikseen ja sai tiedot missä asutaan yms..tosi great

[/quote]

niin mutta nyt sitten otti kaverikseen ja sai tiedot missä asutaan yms..tosi great[/quote]

:o Onks miehes tosiaan laittanu sinne osotteen näkyville?

Miksi tänne tulee aina näitä kysymyksiä. Kun ei tuohon voi ulkopuoliset ottaa kantaa. Jokaisen pitäisi itse tietää miten suhtautua asioihin. Jokaiselle terveessä suhteessa olevalle tuollainen tilanne olisi aivan mahdoton. Mä en kyllä alkaisi miehestä tappelemaan. Jos ei se ole sen verran aikuinen, ettei itse tiedä mitä haluaa niin saakin jäädä ihan omaan arvoonsa.

niin mutta nyt sitten otti kaverikseen ja sai tiedot missä asutaan yms..tosi great[/quote]

:o Onks miehes tosiaan laittanu sinne osotteen näkyville? [/quote]
ei osotette mut paikkakunta.puhelin oli.mese

siis kyllä minäkin vetäisin pultit jos MUKA mies on viaton ja joutuu osotteet tekee salaseksi,numeron kans,ja muuttaan eri paikkakunnalle niin se viaton EI HYVÄKSYISI KAVERIPYYNTÖÄ facebookissa. Koska kaikki tuo edellä mainittu salaukset yms. ovat sit olleet turhaan. Jos minä jostain oikeasti olisin noin paljon tahtonut eroon niin en rauhan löydettyäni antais mitään tietojani itestäni kyseiselle ihmiselle hyväksymällä häntä ystäväkseni.

Eli kyllä tosiaankin on jotain peliä ukollas ja tällä horatsulla.. mun ex oli kans musta sairaalloisen mustasukkanen,en saanu itse juhlia kavereideni kanssa koska kaverit oli sinkkuja ja minä muka oisin iskeny heidän kans muita miehiä,en saanut meikata,koska isken sillä kuulema miehiä, aina piti kertoa kaikki asiat mitä koulussa juttelin tyttökavereille tai mitä puhuin puhelimessa ja kenen kans,ja jos jostain syystä en kaikkea sattunut muistamaan,kuten ei normaali ihminen voi muistaakaan,nii kauheat pultit veti siitä ja sano että salailen jotain,ja oli riita päällä, itse hän mua petti 2v aikana 6kertaa, muunmuassa exien kanssa.. että se syy siihen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen koska itse petti mua.. ja jäi muuten aina mulle kiinni.
Onneksi on ex!!!

Siis tuo nainen on pidempään ahditellut teitä, olette muuttaneet ja pistäneet tiedot salaisiksi ja nyt mies sitten otta tämän naisen kaverikseen facebookiin missä näkyy uusia tietoja? Ja mikä on se joku mikä miehen osalta oli ohi tms, oliko heillä siis ollut jotain peliä sinä aikana kun olette olleet yhdessä? Omituista... :/

Muuten en facebookin kavereista olisi huolissani, sinne nyt voidaan ottaa kavereiksi aika kevein perustein ja jos on kysymys jostain ex:stä jonka kanssa ei ole mitään hankaluuksi ollut niin toki sellaisen voi kaveriksi ottaa. Vähän ikävä sitä olisi olla ottamattakaan jos toinen pyytäisi "kun mun vaimo ei tykkää"-kuulostaa vähän oudolta.

Mutta siis jos oikeasti on kysymys ihmisestä jota on jouduttu/joudutaan pakoilemaan niin silloin ihmettelen miksi sellaisen ottaa kaveriksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
siis kyllä minäkin vetäisin pultit jos MUKA mies on viaton ja joutuu osotteet tekee salaseksi,numeron kans,ja muuttaan eri paikkakunnalle niin se viaton EI HYVÄKSYISI KAVERIPYYNTÖÄ facebookissa. Koska kaikki tuo edellä mainittu salaukset yms. ovat sit olleet turhaan. Jos minä jostain oikeasti olisin noin paljon tahtonut eroon niin en rauhan löydettyäni antais mitään tietojani itestäni kyseiselle ihmiselle hyväksymällä häntä ystäväkseni.

Eli kyllä tosiaankin on jotain peliä ukollas ja tällä horatsulla.. mun ex oli kans musta sairaalloisen mustasukkanen,en saanu itse juhlia kavereideni kanssa koska kaverit oli sinkkuja ja minä muka oisin iskeny heidän kans muita miehiä,en saanut meikata,koska isken sillä kuulema miehiä, aina piti kertoa kaikki asiat mitä koulussa juttelin tyttökavereille tai mitä puhuin puhelimessa ja kenen kans,ja jos jostain syystä en kaikkea sattunut muistamaan,kuten ei normaali ihminen voi muistaakaan,nii kauheat pultit veti siitä ja sano että salailen jotain,ja oli riita päällä, itse hän mua petti 2v aikana 6kertaa, muunmuassa exien kanssa.. että se syy siihen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen koska itse petti mua.. ja jäi muuten aina mulle kiinni.
Onneksi on ex!!!

tää on aivan kuin meillä :=0 ainoa vaan että pettämisestä ukko ei kiinni ole jäänyt

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:

Onneksi on ex!!!

tää on aivan kuin meillä :=0 ainoa vaan että pettämisestä ukko ei kiinni ole jäänyt

ei kai vaan ukkos nimi oo Janne? ja asunu Torniossa :) hih

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Mies ei voi hylätä ystäväpynnön näyttämättä siltä että on täysin tossun alla. Lisäksi naisen ihastus saattaa nostaa hänen itsetuntoa vähäsen.. voisit sallita sen ilon.

nojust. ystäväpyynnön voi hylätä näyttämättä siltä että on täysin tossun alla.

Alkuperäinen kirjoittaja inhoan tyhmiä ihmisiä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ensin sanoisin SULLE, et jos niillä oli jotain ei se nainen siinä mikään rikkoja ole, vaan sun ukkos myös toope.

Ai miten niin nainen ei ole rikkoja. On se kuule rikkoja jos toisten suhteen yrittää pilata. Se että mies on myös toope ja syyllinen on myös totta. Senkin yksinkertaiset, sivistymättömät ja kouluttamattomat lähiöluuserit. Painakaa nyt kalloihinne, että ne eivät ole vaihtoehtoisia seikkoja.

No voi voi.. On aikas tyhmää myös yleistää täällä kaikki sivistymättömiksi lähiöluusereiksi...

Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Mies ei voi hylätä ystäväpynnön näyttämättä siltä että on täysin tossun alla. Lisäksi naisen ihastus saattaa nostaa hänen itsetuntoa vähäsen.. voisit sallita sen ilon.

nojust. ystäväpyynnön voi hylätä näyttämättä siltä että on täysin tossun alla.

Suostumalla ystäväpyyntöön siirtyy vaan tossun alta toisen tossun alle...

Yhteistyössä