siis kyllä minäkin vetäisin pultit jos MUKA mies on viaton ja joutuu osotteet tekee salaseksi,numeron kans,ja muuttaan eri paikkakunnalle niin se viaton EI HYVÄKSYISI KAVERIPYYNTÖÄ facebookissa. Koska kaikki tuo edellä mainittu salaukset yms. ovat sit olleet turhaan. Jos minä jostain oikeasti olisin noin paljon tahtonut eroon niin en rauhan löydettyäni antais mitään tietojani itestäni kyseiselle ihmiselle hyväksymällä häntä ystäväkseni.
Eli kyllä tosiaankin on jotain peliä ukollas ja tällä horatsulla.. mun ex oli kans musta sairaalloisen mustasukkanen,en saanu itse juhlia kavereideni kanssa koska kaverit oli sinkkuja ja minä muka oisin iskeny heidän kans muita miehiä,en saanut meikata,koska isken sillä kuulema miehiä, aina piti kertoa kaikki asiat mitä koulussa juttelin tyttökavereille tai mitä puhuin puhelimessa ja kenen kans,ja jos jostain syystä en kaikkea sattunut muistamaan,kuten ei normaali ihminen voi muistaakaan,nii kauheat pultit veti siitä ja sano että salailen jotain,ja oli riita päällä, itse hän mua petti 2v aikana 6kertaa, muunmuassa exien kanssa.. että se syy siihen sairaalloiseen mustasukkaisuuteen koska itse petti mua.. ja jäi muuten aina mulle kiinni.
Onneksi on ex!!!