Mitä te palstalaiset ajattelisitte tällaisesta iskemisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Toivoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä se toinenkin tajuaa et on vaikea lähestyä kun kerran on. Eli numero lapulle ja pieni viesti myös, kehota soittamaan tai tekstaamaan, koska viesti on helpompi laittaa. Eikä mitään hienoa kirjepaperia vaan ihan joku perus muistilappu vaan :)

Huh, huh, pitäisiköhän sitä uskaltaa... Häpeän kyllä koko loppuelämäni jos asiasta tulee vain aivan hirveä katastrofi :ashamed:

Eniten tietenkin hirvittää se, jos hän ei ikinä ottaisikaan yhteyttä, tai saisin vastaukseksi puhelinunmeroon jonkin aivan kamalan tyrmäyksen... Ääääh... Joo ihan aikuinen ihminen olen, tämä tilanne saa aivan teiniksi :D

Haluatteko arvon palstalaiset olla mukana tässä loppuun asti jos tässä joskus piakkoin uskaltaisin? :D

• Tykkää
Reactions: Tapiontytär
Mulla on tapana työpaikalla kysellä työkavereilta, kuka joku on. Eivät siis pitäisi mitenkään ihmeellisenä, jos kyselisin jonkun tyypin nimeä. Ja sitten olisi helpompi selvitellä, onko ko. tyyppi vapaa.

Ja jos olisin kiinnostunut, pyytäisin tätä varmaan kahville sähköpostitse.

Mä en oo ikinä kuullut että kukaan olisi soittanut jos hälle on vaan isketty puhelinnumero.. Toinen ei vaan uskalla ja toista ei sitten vaan kiinnosta, kolmas on sitten että "mikähän tää juttu nyt oli?"..

[QUOTE="mä";26191768]anna palaa, mä tein noin 20- vuotta sitten ja tässä sitä sitten ollaan sen ihastuksen kanssa vieläkin sekä neljän lapsen kanssa :D[/QUOTE]

Noniin, ja nyt olen kuullut että tuokin toimii :D

Otetaa näin päin; jos joku mies tyrkkäisi mulle puhelinnumeronsa töissä niin pitäisin sitä todella omituisena ja alkaisin seurailemaan sen puuhia, että onko se täysin järjissään, mutta en kyllä treffeille lähtisi, jos ensimmäinen kontakti häneen olisi tämä puhelinnumeron antaminen. Eri asia jos oltais edes joskus edes kerran juteltu vaikka pikkujouluissa.
Mielestäni suunnitelmasi on tosi nolo:( Pahoittelen.

Männä vuosina, ollessani asumuserossa, menin käymään yhdellä olusella pienessä pubissa ja siellä oli narikassa sellainen sälli joka sai mun sukat pyörimään...
Lähtiessäni kävelin narikalle ja kysyin ihan suoraan, että anteeksi, mahtaako sulla olla tyttöystävä. Mies katsoi mua hieman hämillään, mutta sai sanotuksi olevansa ihan sinkku. Joten ojensin paperilapun, jossa oli numeroni ja sanoin että käyttää sitä, jos siltä tuntuu. Eikä tarvinnut odottaa kun seuraavaan aamuun kun tuli puhelu :D
Mies kiitteli kovasti, että mulla oli pokkaa tehdä noin.
Meillä oli tosi kivaa pitkän aikaa, jäimme ystäviksi kun tapasin nykyisen mieheni.

Yhteistyössä