mitä te ajattelisitte jos olisi nainen joka on yrittänyt rikkoa suhteenne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
ja mies on sanonut että homma on ohi.mutta nyt mä huomasin että mieheni on hänen ystävä facebookissa.(ihan hiljattain)mies ei ole mulle kertonut mitään.
mitä ajattelisitte

Mies ei voi hylätä ystäväpynnön näyttämättä siltä että on täysin tossun alla. Lisäksi naisen ihastus saattaa nostaa hänen itsetuntoa vähäsen.. voisit sallita sen ilon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ensin sanoisin SULLE, et jos niillä oli jotain ei se nainen siinä mikään rikkoja ole, vaan sun ukkos myös toope.

Ai miten niin nainen ei ole rikkoja. On se kuule rikkoja jos toisten suhteen yrittää pilata. Se että mies on myös toope ja syyllinen on myös totta. Senkin yksinkertaiset, sivistymättömät ja kouluttamattomat lähiöluuserit. Painakaa nyt kalloihinne, että ne eivät ole vaihtoehtoisia seikkoja.

vaan yrittäny? muttei imeisesti siinä onnistunut..
anna sen ny olla miehes kaverina siellä,ei siinä mitään pahaa ole.
jos ne on jotain touhunnu ni asia ois ainakin mulle eri. mutta en tosin sellasen ukonkanssa oliskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
vaan yrittäny? muttei imeisesti siinä onnistunut..
anna sen ny olla miehes kaverina siellä,ei siinä mitään pahaa ole.
jos ne on jotain touhunnu ni asia ois ainakin mulle eri. mutta en tosin sellasen ukonkanssa oliskaan.

ne on seukanneet ennen meitä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
siis tämä nainen tosissaan on aiemmin yrittänyt viedä mieheni.siitä on muutama vuosi aikaa

Ei se sun miestä facebookin kautta saa.

ei saakkaan.yv toimii kyllä.

Niin no se taas on ihan eri juttu, voihan se lähetellä sun miehelle sähköpostiakin ilman että tiedät siitä.

Mulla tuskin olisi edes miestä, jos olisi olemassa nainen, joka on yrittänyt rikkoa meidän parisuhteen, ja siinä olisi tapahtunut jotain sellaista minkä mies voi sanoa olevan jo ohi. Siis eihän se voi olla ohi, jos mitään ei koskaan ole tapahtunutkaan, ja juttu olisi ollut vain yksipuolinen yritys naisen puolelta.

Facebookiin; ihan sama kuka siellä kaverina on. Yhteyttä voi pitää montaa muutakin kautta jos haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Minä saisin pienen kohtauksen :whistle:, Mutta oma ei kyllä moista haahkaa kaverikseen ottais, oli nyt sit kyse vaikak pelkästään facebookista

sanoin miehelle et paree tulla kunnon selitys tai saa painua helvettiin.
mies on mua kohtaan ollu sairaanloisen mustasukkanen milloin mistäkin :(
kotona ei seksiä ei hellyyttä jne..pistää taas miettii

No ei se nainen kyllä facebookilla äijääs vie ja muutenkin jos vie, niin onko mitään merkitystä? Mitä teet miehellä joka lähtee toisen muijan mukaan tuosta noin vaan?

Minä saisin pienen kohtauksen :whistle:, Mutta oma ei kyllä moista haahkaa kaverikseen ottais, oli nyt sit kyse vaikak pelkästään facebookista

Tietty jos sä epäilet jotain vilunkia... Mutta naama naamakirjassa ei sikäli ole mikään paha juttu, mutta tuo teidän kotitilanne ehkä on. :(

Valitettavasti joskus se sairaanloinen mustasukkasuus johtuu siitä, et on ite tehny jotain väärää ja kuvittelee et jos itekki on kykenevä niin muutkin tekee sitä jatkuvasti.... Olen tuntenu tällasen pariskunnan. Ei tämä kuiteskaan tarkota automaattisesti sitä että sun mies olis jotain tehny.

Siis nainen ja sun miehen on seurutellu ENNEN ku aloitte oleen. Miten kauan ne oli ja miten kauan te ootte ollee, onko niillä ollu todistettavasti jotain luvatonta teiän yhdessäolon aikana?

Mä en kyl ymmärrä miks miehes pitäis kertoo sulle kuka sen kaveri on fb:ssa. Kyllähän sä ne itekki näät sieltä. On munki ex mun kaveri, mutta ei mun mies siitä kilareita vedä. Tietää ettei tarvi. Ihan älytöntä mustasukkasuutta tollanen. Kyl ne kuule tapaa jossain muualla, tai pitää muuten yhteyttä ku naamakirjan ystäväpyynnöllä, jos siitä olis kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja isuggi:
ootte kyllä joko höpsöjä tai ihan hulluja

ja millähän pesrusteella??

No ihan yhtä hulluja on miehet jos kuvittelee, että tuo facebook olis joku tuommoinen, että sitä kautta voisi "varastaa" toisen kumppanin..

Ei ole sukupuoliriippuvainen silti.

Eilen exäni pyysi mua kaverikseen ja hyväksyin. Enkä kertonut edes miehelleni! Hui! Koska tuskin sitä kiinnostaa mun facebookin kaverit...

Miten hän on yrittänyt suhteenne rikkoa? Vai onko vaan ex nainen? Jos jälkimmäinen, niin mitä pahaa tuossa sitten on?

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Siis nainen ja sun miehen on seurutellu ENNEN ku aloitte oleen. Miten kauan ne oli ja miten kauan te ootte ollee, onko niillä ollu todistettavasti jotain luvatonta teiän yhdessäolon aikana?

Mä en kyl ymmärrä miks miehes pitäis kertoo sulle kuka sen kaveri on fb:ssa. Kyllähän sä ne itekki näät sieltä. On munki ex mun kaveri, mutta ei mun mies siitä kilareita vedä. Tietää ettei tarvi. Ihan älytöntä mustasukkasuutta tollanen. Kyl ne kuule tapaa jossain muualla, tai pitää muuten yhteyttä ku naamakirjan ystäväpyynnöllä, jos siitä olis kyse.

ihan tiedoks että kun me oltiin seurusteltu jo pidemmän aikaan.tämä nainen tosissaan rassas meidän elämää vonkaamalla.se loppui kun mies vaihtoi numeron salaiseksi ja me kun me muutettiin ja osoite salaiseksi.

Yhteistyössä