Mitä täytteitä jauhelihapizzaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kviin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kviin

Vieras
Jauheliha pizzassa kuulostaa meikäläisen korvaan vähän oudolta, mutta olen ajatellut testata, kun moni tuntuu laittavan pizzaan jauhelihaa. Mitä muita täytteitä voisi jauhelihan kanssa laittaa? Toimisiko esim. sipuli ja aurajuusto?

Minä laitan tomaattikastikkeen päälle tuoretta tomaattia, sipulia (vähän kuullotettuna kun muuten liian raakaa minun makuuni) ja jauhelihaa. Ja päälle tuoretta mozzarellaa. Nam

Meetvursti tai pepperoni, sipuli, ananas, tuore tomaatti, paprika, chili, aurajuusto ja mozzarella.

Herkkusieniä, oliiveja, sipulia, persikkaa.

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, että sekoitetaan useampaa lihaa samaan pizzaan. Tai varsinkaan lihaa ja kalaa.

Sama täällä! En ymmärrä miten joku voi laittaa samaan pizzaan sen seitsemän sortin lihatäytteet (tyyliin pepperoni, meetvursti, kinkku, jauheliha).
Joskin en kyllä ymmärrä tuota persikkaakaan. Tuntuu aika kummalliselta täytteeltä pizzaan.

[QUOTE="kotikokki";24350761]Sama täällä! En ymmärrä miten joku voi laittaa samaan pizzaan sen seitsemän sortin lihatäytteet (tyyliin pepperoni, meetvursti, kinkku, jauheliha).
Joskin en kyllä ymmärrä tuota persikkaakaan. Tuntuu aika kummalliselta täytteeltä pizzaan.[/QUOTE]

Kannattaa joskus kokeilla! Mäkin olin epäluuloinen aluksi, mutta toimii todella hyvin. Etenkin nimenomaan jauhelihan kanssa.

Kannattaa joskus kokeilla! Mäkin olin epäluuloinen aluksi, mutta toimii todella hyvin. Etenkin nimenomaan jauhelihan kanssa.

Taidan jättää kokeilematta... En oikeastaan pidä suolaisen ja makean yhdistelmästä (salaatit on tästä ainoa poikkeus, esim viinirypäleet sopii hyvin kanasalaattiin). Myöskin se yleisesti suosittu ananas jää minulta pizzan päällä syömättä.

Yhteistyössä