mitä tässä kohta voi enää tehä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
rupee nyppimään oikein olan takaa.

olen raskaana (viikkoja 20+6) LA 18.6.08
meillä poika päälle 3v. itse olen "töissä" keikkatyöläisenä ja nyt rupee turhauttamaan tämä kun ei oo koskaan tietoo millon on töitä ja se että ei oikein näytä tällä hetkellä olevan tarpeeksi töitä.. rahaa ois pakko saada jotta eletään ja sais pikkasen isompaa äitiyspäivärahaa..

no mutta jos siis ei ole niitä töitä, niin pitäiskö jäädä työttömäkstyönhakijaks vai mitä?!

sairaslomalle luultavasti aika pian oisin joutumassa koska selkä on jo nyt koko ajan kipeä.

mutta onko tässä missään järkeä, eli maksan hoitopaikkaa pojalle koska minä olen töissä, mutta ai niin unohdin että nytkään ei ole ollut 2 viikkoon töitä.. :headwall: :headwall:

anteeks kun ei oo mitenkää järkevää tekstiä kun en nyt osaa tätä mun kiukkuani sanoiksi muuttaa.

Niin ja sekin viel mietityttää että jos joudun jäämään sairaslomalle ennen äitiyslomaa niin saanko edes sairaspäivärahaa jos kerran olen vain keikkatyöläinen enkä vakituinen..

Kuinkas kauan pitää olla töissä ennen äitiyslomaa, että vaikuttaa määrään? Nuorin täyttää kolme jo toukokuussa ja mulla laskettuaika vasta syksyllä eli putoanko minimipvärahalle? En siis ole ollut töissä välillä kuin keikkaa heittänyt välillä pari kk viime vuonna.

Alkuperäinen kirjoittaja summer:
jos ei pidempiaikasta työsopimusta niin et saa sairaspäivärahaa.
jos jäät kotiin niin poika pois tarhasta jos on rahasta tiukkaa

jos otan pojan pois hoidosta niin en ole enää kykenevä menemään edes niinä muutamana n.5krt/kk töihin joten en saisi enää ollenkaa rahaa.. tällä hetkellä jäädään ihan pikkusen plussan puolelle mun tulojen osalta mutta en mä nyt voi olla kokonaan ilman rahaa 4kk:tta ja jos näin joutuis tekee niin jäisin sitte minimiäitiyspäivärahalle jolla me ei elettäis ollenkaan

Mä jäin työttömäksi kesäkuun alussa ja äitiysloma alko elokuun lopussa (vuonna 2006). Laskivat äp-rahan työttömyyttä edeltäneeltä kuudelta kuukaudelta.

Alkuperäinen kirjoittaja näin mulla:
Mä jäin työttömäksi kesäkuun alussa ja äitiysloma alko elokuun lopussa (vuonna 2006). Laskivat äp-rahan työttömyyttä edeltäneeltä kuudelta kuukaudelta.

mulla nyt eri tilanne koska lokakuussa mulla loppui kodinhoidontuki ja siitä lähtien menin töihin joten ois pakko olla töissä nyt sen 6kk jos meinaisin saada isompaa äitiyspäivärahaa

Yhteistyössä