Mitä tarkoittaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Hain kouluun, metropoliaan, mutta pääsykoekutsua ei ole tullut. Metropolian sivuilla lukee, että valintakoekutsut lähetetään 25.5. alkavalla viikolla. Olisko sen siis pitänyt jo tulla?

Tarkoittaako, etten päässyt edes valintakokeisiin? :( Aiempina vuosina, tai parina viime vuotena on kutsuttu kaikki hakijat, siksikin ihmettelen... Sh-linjalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja posti:
Sehän voi olla postissa vielä tulossa.

Voisko se olla.. Mä en vaan tuolta sivuilta löytänyt, että koska ne pääsykokeet sitten on. Kun jotenkin ymmärsin, että ihan kesäkuun alussa... Niin on ollut muissakin kouluissa aina.
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä