?
:(
Vieras
Hain kouluun, metropoliaan, mutta pääsykoekutsua ei ole tullut. Metropolian sivuilla lukee, että valintakoekutsut lähetetään 25.5. alkavalla viikolla. Olisko sen siis pitänyt jo tulla?
Tarkoittaako, etten päässyt edes valintakokeisiin?
Aiempina vuosina, tai parina viime vuotena on kutsuttu kaikki hakijat, siksikin ihmettelen... Sh-linjalle.
Tarkoittaako, etten päässyt edes valintakokeisiin?