Minusta Tripod on siinä asiassa oikeassa, että varmasti suurin osa naisista toivoo miehensä suojelevan perhettä ja haaveilee turvallisesta ja ainakin fyysisesti vahvasta, maskuliinisesta miehestä. Kyllä ainakin minun vatsanpohjassani kutkuttelee ajatus siitä, että vahva, suojelunhaluinen, miehekäs mies kantaa minua käsivarsillaan, pitää tarvittaessa kainalossaan yms.

Ajatuskin jo on tosi romanttinen!!

Tykkään olla tavallaan turvassa miehen syleilyssä. Tämä on mielestäni aika paljon biologista, Tripod on siinä kyllä oikeassa. Naisilla on tosiaan taipumus heittäytyä hiukan avuttomaksi, etenkin useissa ns. "miesten töissä", naiset haluavat antaa miehen tuntea itsensä tarpeelliseksi yms. Tämä Tarzan-Jane haaveiluni

ei liity mitenkään siihen, kuka on perheen pää. Minä ainakin kannatan kumppanien tasa-arvoa, kaikki päätökset tehdään yhdessä, molemmat tuovat leivän pöytään eikä ole automaattisesti kotitöitä jotka olisivat vain miesten tai naisten vastuulla. Eli siis vaimo ja mies ovat kummatkin tasaveroisia, aikuisia ja itsenäisiä ihmisiä. Tuo kuvailuni vahvasta ja suojelevasta miehestä liittyy mielestäni enemmän erotiikkaan ja romantiikkaan =) Mielestäni on aivan ihanaa, jos mies on herrasmies ja uhraa vaikka henkensä naisensa puolesta, kuten Titanic-elokuvassa. Ymmärsiköhän joku pointin?