Mitä tarjota...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heidi-80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heidi-80:
2 vuotiaan pojan synttäreillä? Haluaisin tehdä itse hienon kakun mutta taitaa jäädä tekemättä kun en kauhea jauhopeukalo ole, pitänee tilata jostain leipomost :ashamed:
Itse olen ostanut valmispohjia, jotka kostuttanut, täyttänyt ja koristellut itse. Hyvin on toiminut.

Teet normi pyöreän kakun,tai ostat valmiit pohjat nekin ihan ok kunnollisella kostutuksella sitten osta kääretortun ja leikkaat siitä kakun korkuiset palat ja laitat ne korviksi pyöreälle pohjalle.Kermat päälle ja vähän koristelemalla saat siitä nallen näköisen,vois olla ihan kiva 2-vuotiaalle pojalle.

Olen aina tehny peruskakun, 3 levyllä, kermaa, banaania, mansikoita ym. Haluaisin edes pientä vaihtelua. Turha alkaa kokeilemaan mitään esim autokakkua
Tee vaikka pitkulainen junakakku, niin ei sen muodon kanssa tarvitse pelata, mutta koristellen voi saada tosi kivan.

Olen aina tehny peruskakun, 3 levyllä, kermaa, banaania, mansikoita ym. Haluaisin edes pientä vaihtelua. Turha alkaa kokeilemaan mitään esim autokakkua

tee levykakun ja leikka siitä auton, se on tosi helppoa. kermalla päälystät aj koristele irtokarkeilla(pyörät esim.)
Ei oo mielestäni vaikeampa kuin peruskakku...

Mitä te laitatte levyjen väliin? Jos ostaiskin valmislevyt ja täyttäis vaan sen =)

Mä oon laittanut ihan perus mansikkaa ja kermaa,kaikki paras.Myös vaahdotettu vaniljakastike hyvää kakun välissä.

Yhteistyössä