Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse olen ostanut valmispohjia, jotka kostuttanut, täyttänyt ja koristellut itse. Hyvin on toiminut.Alkuperäinen kirjoittaja heidi-80:2 vuotiaan pojan synttäreillä? Haluaisin tehdä itse hienon kakun mutta taitaa jäädä tekemättä kun en kauhea jauhopeukalo ole, pitänee tilata jostain leipomost :ashamed:
Tee vaikka pitkulainen junakakku, niin ei sen muodon kanssa tarvitse pelata, mutta koristellen voi saada tosi kivan.Alkuperäinen kirjoittaja heidi-80:Olen aina tehny peruskakun, 3 levyllä, kermaa, banaania, mansikoita ym. Haluaisin edes pientä vaihtelua. Turha alkaa kokeilemaan mitään esim autokakkua
Alkuperäinen kirjoittaja heidi-80:Olen aina tehny peruskakun, 3 levyllä, kermaa, banaania, mansikoita ym. Haluaisin edes pientä vaihtelua. Turha alkaa kokeilemaan mitään esim autokakkua
Alkuperäinen kirjoittaja heidi-80:Mitä te laitatte levyjen väliin? Jos ostaiskin valmislevyt ja täyttäis vaan sen =)
Alkuperäinen kirjoittaja heidi-80:Mitä te laitatte levyjen väliin? Jos ostaiskin valmislevyt ja täyttäis vaan sen =)