Jokos ap soitit ja sovit tapaamisen sossujen kanssa?
Muoks. Ai niin kellohan on vasta noin vähän, kun soittoaikahan yleensä on 12-13.
Muoks. Ai niin kellohan on vasta noin vähän, kun soittoaikahan yleensä on 12-13.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lkhjkhj:Se ap on laittanu netin ja puhelimen kiinni ja naulannu oven umpee. Ja nyt se konttaa ja kykkii lattialla ettei sossutäti tuu ja nappaa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mä olen vaan niin v*ttuuntunut tähän asiaan (täti soittelee koko ajan ja vaatii tapaamista...) kun mun mielestä ei ole syytä mennä tapaamiseen. Ne kuitenkin vaan keksii jotain syitä huostaanottoon tai muuhun seurantaan. Ja sitä me ei nyt tarvita tai haluta. Sen verta huonoja juttuja oon näistä ls-viranomaisista lukenut ja kuullut. Ettei niistä pääse eroon koskaan.
Ei uskonut puhelimessakaan kun sanoin että ei oo tarvetta millekään "avulle" tai tapaamiselle. Täti vaan väitti että "ei teillä kuitenkaan asiat oo kunnossa". :headwall: Mistä se tietää, varsinkin kun kaikki on ok.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mä olen vaan niin v*ttuuntunut tähän asiaan (täti soittelee koko ajan ja vaatii tapaamista...) kun mun mielestä ei ole syytä mennä tapaamiseen. Ne kuitenkin vaan keksii jotain syitä huostaanottoon tai muuhun seurantaan. Ja sitä me ei nyt tarvita tai haluta. Sen verta huonoja juttuja oon näistä ls-viranomaisista lukenut ja kuullut. Ettei niistä pääse eroon koskaan.
Ei uskonut puhelimessakaan kun sanoin että ei oo tarvetta millekään "avulle" tai tapaamiselle. Täti vaan väitti että "ei teillä kuitenkaan asiat oo kunnossa". :headwall: Mistä se tietää, varsinkin kun kaikki on ok.
Kukaan ei voi kehitellä syitä tuollaiseen..kyllä ne syyt sitten ovat oikeasti olemassa jos siihen päädytään. Monikohan väittää ettei oo tarvetta ja oikeesti muuta ookkaan? Sit tapahtuu jotain ja selviää ettei oo tarkistettu?