H
hampaat.
Vieras
Tippuuko ne jossain vaiheessa suusta? jos pesu päivillä on väliä esim 3-4päivää? ja sit pesee vaan kerran päivässä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en usko että kauhean pysyvää vahinkoa tulee jos esim harjaa vain joka 4 päivä tai jotain, harjaappa kerran kuussa sit voi tulal ;D
Neljässä päivässä osa plakista luultavasti jämähtää hammaskiveksi. Kun noita neljän päivän välejä vielä toistaa, niin siinähän se kivettymä vaan kasvaa. Jotkut ei tajua, että niillä on hampaissa ihan näkyvää hammaskiveä, luulevat varmaan että se on hammasta. Aika ällöä hei.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvää;30115353:Periaatteessa hampaita ei tarvitse pestä ollenkaan. Hampaiden kunto riippuu syödystä ravinnosta. Nykyihmiset syövät niin huonoa ruokaa, että hampaiden jatkuva pesu on välttämätöntä.
Mulla plakin muodostus romahti kun aloitin karppaamisen. Ientulehdus parantui. Samoin hammaskivi rapisi pois eikä uutta muodostu vaikka aikaisemmin sitä tuli ihan kiitettävästi. Saatan joskus unohtaa hampaiden pesun illalla ja aamulla suu on yhtä raikas kuin edellisenä aamuna hampaiden pesun jälkeen. Eli vaikka hampaiden pesu on toki tärkeää, huomasin että ruokavalio on jopa vielä tärkeämpää.
Tästä yritinkin hienovaraisesti vinkata aikaisemmassa viestissäni. Tällainen sanoma taitaa jäädä kuitenkin vähän paitsioon. Vaikka onhan se vaikeaa varmasti uskoa ennenkuin itse omakohtaisesti asian kokee ja näkee.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30115539:Minkälaista ruokaa suosittelet?
Alkuperäinen kirjoittaja hyvää;30115353:Periaatteessa hampaita ei tarvitse pestä ollenkaan. Hampaiden kunto riippuu syödystä ravinnosta. Nykyihmiset syövät niin huonoa ruokaa, että hampaiden jatkuva pesu on välttämätöntä.
Meinaatko ettei neljässä päivässä tule ientulehdusta? Lisäksi jos ientulehdusta meinaa parantaa harjaamalla max pari kertaa viikossa, niin aika paskat tulevaisuudennäkymät.
Tästä yritinkin hienovaraisesti vinkata aikaisemmassa viestissäni. Tällainen sanoma taitaa jäädä kuitenkin vähän paitsioon. Vaikka onhan se vaikeaa varmasti uskoa ennenkuin itse omakohtaisesti asian kokee ja näkee.