[QUOTE="vieras";22600781]No jos mies tekis asialle jotain niinkuin kuka tahansa normaali ihminen, ei sinun olisi tarvinnut alkaa jäkättää.
Kuulostaa todella ärsyttävältä ja keskenkasvuiselta mieheltä. Mulla oli samanlainen ex, tosin hän ei jaksanut peseytyä muutenkaan ja silti painosti minua seksiin (joka luonnollisesti ei tuossa tilanteessa houkuttanut, oikeastaan ällötti mennä sänkyyn nukkumaankin, kun juuri vaihdetut lakanatkin alkoivat haista ällöttävälle heti kun mies oli hetken niissä nukkunut). Olen todella onnellinen, että jätin hänet ja seurustelen nyt normaalin miehen kanssa, joka kykenee huomioimaan muitakin kuin omia mieltymyksiään. Eikä ole muuten kertaakaan mua tässä suhteessa syytetty nalkuttamisesta, mies kun osaa ihan itse käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset.[/QUOTE]
No jokseenkin on keskenkasvuinen, mistä ehkä voinee syyttää vanhempiaankin jotka on poikansa piloille passannut. Siis eihän toi mies osaa kotitöitäkään tehdä kun äiti on kaiken sen nokan eteen tehnyt.
Toisaalta hassua, mies on muuten tarkka ulkonäöstään, käy kyllä muuten pesulla ja on kalliit dödöt ym, vaatteet aina siistit ja ostelee usein uusia. Ei meillä mitään painostusta esiinny (paitsi minä painostan pesemään hampaat

), kyllä meillä ihan terve suhde mielestäni on.
Tämä miehen hampaiden hoitamattomuus nyt on alkanut muodostua ylitsepääsemättömäksi ongelmaksi silti.