Kiusallinen kysymys, mun mies ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
pese hampaitaan kuin ehkä joka toinen-kolmas päivä. Hammaslankaa ei käytä ikinä. Ihme ja kumma henki ei haise, mutta luonnollisesti mua silti osaltaan ällöttää ja erityisesti ärsyttää tuo huonotapaisuus. Pelkään että tulevaisuudessa siltä tippuu hampaat suusta ja alkaa näyttämään uuno turhapurolta. Kertokaa, miten ihmeessä saa aikuisen miehen oma-alotteisesti harjaamaan hampaansa edes kerran päivässä ja joskus tarttumaan hammaslankaan. Olen kiertänyt asian ja vihjaillut, sanonut hyvin suoraan, suostutellut että pesee, näyttänyt kuvan pulsun hampaista... ei tehoa.

Joo, tuo on kyllä ällöttävää. Mulla oli kerran poikaystävä, joka pesi hampaansa suurinpiirtein jouluna tai jos erityisesti oli lähdössä juhliin tai jotain. Siis ihan hirveetä miten joku ei pese hampaitaan. Kuulema unohti pestä ne. Mä en pysty menemään nukkumaan jos hampaat ei ole pesty.

No siis eikö se tosiaan pese, jos sanot, että sua ällöttää kun se ei pese ja sua ällöttää esim. pussata sitä, etkä halua pussailla jos se ei pese hampaitaan?

Jos ei silloinkaan pese, niin silloin se ei kyllä arvosta sua yhtään ja silloin mä ainakin suuttusin tommoselle sialle, hyi.

Tämä on oikeasti ihan kamala tilanne. En tosiaan pysty pussaamaan miestä tai ainakaan nauttimaan siitä jos on kuukauden ruuat hampaiden välissä. En ymmärrä mikä ongelma asiassa on. Jos huomautan ja sanon suoraan, mies loukkaantuu eikä siltikään pese. Luulis että ihminen hoitaa asian jos sille suoraan sanoo että toi on ällöttävää, mutta ei.

En määkään suostu lankaamaan hampaitani. Se on niin ällöä puuhaa, ettei tosikaan. Inhoan kympillä. Mielelläni maksan suuhygienistille siitä, että se putsaa mun hampaanvälit 2 kertaa vuodessa perusteellisesti, ja itse sitten vaan harjaan ja purskuttelen.

Tota harjaamattomuutta en kyllä tajua... Käykö sun mies edes suuhygienistillä?

Mä ainakin naputtaisin niin kauan, että alkais hammasharja heilua päivittäin. Yök yök ja yök! Sanoisin, että lähden, jos se ei voi pestä hampaita.

[QUOTE="aapee";22600651]Tämä on oikeasti ihan kamala tilanne. En tosiaan pysty pussaamaan miestä tai ainakaan nauttimaan siitä jos on kuukauden ruuat hampaiden välissä. En ymmärrä mikä ongelma asiassa on. Jos huomautan ja sanon suoraan, mies loukkaantuu eikä siltikään pese. Luulis että ihminen hoitaa asian jos sille suoraan sanoo että toi on ällöttävää, mutta ei.[/QUOTE]

Hirvee sika! Sano sille, että sua loukkaa tuo, ettei se arvosta edes sun pusujasi sen vertaa, että käyttäs 2 minuuttia aamuin illoin (tai edes sen kerran päivässä!) hampaidenpesuun.

En määkään suostu lankaamaan hampaitani. Se on niin ällöä puuhaa, ettei tosikaan. Inhoan kympillä. Mielelläni maksan suuhygienistille siitä, että se putsaa mun hampaanvälit 2 kertaa vuodessa perusteellisesti, ja itse sitten vaan harjaan ja purskuttelen.

Tota harjaamattomuutta en kyllä tajua... Käykö sun mies edes suuhygienistillä?

Käy se säännöllisesti.

Itsekin olen tosi tarkka, pesen kahdesti päivässä ja lankaan joka päivä. En nyt samaa vaadi mieheltä, mutta että edes sen kerran päivässä pesis. Kai mun täytyy sitten alkaa sanomaan että mitään läheisyyttä ei tule ennen kun käyt hammaspesulla... kuinka tervettä sekään lienee parisuhteelle.

[QUOTE="aapee";22600658]juu ei vaikutusta. Täytyykö oikeasti jättää mies tämän takia, ihan hullua.[/QUOTE]

No jos miehen reaktio on tuo siihen, että häntä pyytää tekemään jotain ihan normaalia, kuten nyt vaikka huolehtimaan hygieniastaan tavalliseen tapaan, niin mielestäni ne likaiset hampaat eivät ole ainoa ongelma tässä miehessä.

Miksi ihmeellä hän ei voi harjata hampaitaan? Jos muistamattomuus olisi se ainoa syy, niin ei kyllä paljon voi suuttua siitä, jos joku muistuttaa asiasta. Onko mies yhtä joustamaton jäärä kaikissa muissakin asioissa, joissa hänen olisi nähtävä jotenkin erityistä vaivaa normaalirutiineihinsa nähden ottaakseen sinut huomioon?

[QUOTE="vieras";22600726]No jos miehen reaktio on tuo siihen, että häntä pyytää tekemään jotain ihan normaalia, kuten nyt vaikka huolehtimaan hygieniastaan tavalliseen tapaan, niin mielestäni ne likaiset hampaat eivät ole ainoa ongelma tässä miehessä.

Miksi ihmeellä hän ei voi harjata hampaitaan? Jos muistamattomuus olisi se ainoa syy, niin ei kyllä paljon voi suuttua siitä, jos joku muistuttaa asiasta. Onko mies yhtä joustamaton jäärä kaikissa muissakin asioissa, joissa hänen olisi nähtävä jotenkin erityistä vaivaa normaalirutiineihinsa nähden ottaakseen sinut huomioon?[/QUOTE]

Mies on niin hiton laiska ettei vaan jaksa pestä hampaitaan. Jos asiasta sanoo, hermostuu ja sanoo että älä taas alota tota nalkuttamista (myönnän, asia on edennyt siihen pisteeseen että suorastaan jäkätän asiasta iltaisin sängyssä)

[QUOTE="aapee";22600704]Itsekin olen tosi tarkka, pesen kahdesti päivässä ja lankaan joka päivä. En nyt samaa vaadi mieheltä, mutta että edes sen kerran päivässä pesis. Kai mun täytyy sitten alkaa sanomaan että mitään läheisyyttä ei tule ennen kun käyt hammaspesulla... kuinka tervettä sekään lienee parisuhteelle.[/QUOTE]

Itsepähän mies on tilanteen tuohon ajanut...

En vaan tajua, miten joku parisuhteessa oleva ihminen voi olla noin itsekäs, ettei edes pyydettäessä voi huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastaan. Tuossa tilanteessa ei minusta sinun kuulu olla se, joka miettii teidän parisuhdetta ja pakottaa itsensä sen vuoksi pussailemaan ällöttävän likaista miestä.

[QUOTE="aapee";22600745]Mies on niin hiton laiska ettei vaan jaksa pestä hampaitaan. Jos asiasta sanoo, hermostuu ja sanoo että älä taas alota tota nalkuttamista (myönnän, asia on edennyt siihen pisteeseen että suorastaan jäkätän asiasta iltaisin sängyssä)[/QUOTE]

No jos mies tekis asialle jotain niinkuin kuka tahansa normaali ihminen, ei sinun olisi tarvinnut alkaa jäkättää.

Kuulostaa todella ärsyttävältä ja keskenkasvuiselta mieheltä. Mulla oli samanlainen ex, tosin hän ei jaksanut peseytyä muutenkaan ja silti painosti minua seksiin (joka luonnollisesti ei tuossa tilanteessa houkuttanut, oikeastaan ällötti mennä sänkyyn nukkumaankin, kun juuri vaihdetut lakanatkin alkoivat haista ällöttävälle heti kun mies oli hetken niissä nukkunut). Olen todella onnellinen, että jätin hänet ja seurustelen nyt normaalin miehen kanssa, joka kykenee huomioimaan muitakin kuin omia mieltymyksiään. Eikä ole muuten kertaakaan mua tässä suhteessa syytetty nalkuttamisesta, mies kun osaa ihan itse käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset.

Meillä asuu kanssa hampaanpesuvammanen. Aina joutuu kysymään, että pesitkö jo hampaat?
Yleensä vastaus on että ei jaksa kun on niin väsynyt. Silti jaksaa lukea kirjaa sängyssä puoli tuntia kun minä haluaisin jo käydä nukkumaan!

[QUOTE="vieras";22600781]No jos mies tekis asialle jotain niinkuin kuka tahansa normaali ihminen, ei sinun olisi tarvinnut alkaa jäkättää.

Kuulostaa todella ärsyttävältä ja keskenkasvuiselta mieheltä. Mulla oli samanlainen ex, tosin hän ei jaksanut peseytyä muutenkaan ja silti painosti minua seksiin (joka luonnollisesti ei tuossa tilanteessa houkuttanut, oikeastaan ällötti mennä sänkyyn nukkumaankin, kun juuri vaihdetut lakanatkin alkoivat haista ällöttävälle heti kun mies oli hetken niissä nukkunut). Olen todella onnellinen, että jätin hänet ja seurustelen nyt normaalin miehen kanssa, joka kykenee huomioimaan muitakin kuin omia mieltymyksiään. Eikä ole muuten kertaakaan mua tässä suhteessa syytetty nalkuttamisesta, mies kun osaa ihan itse käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset.[/QUOTE]

No jokseenkin on keskenkasvuinen, mistä ehkä voinee syyttää vanhempiaankin jotka on poikansa piloille passannut. Siis eihän toi mies osaa kotitöitäkään tehdä kun äiti on kaiken sen nokan eteen tehnyt.

Toisaalta hassua, mies on muuten tarkka ulkonäöstään, käy kyllä muuten pesulla ja on kalliit dödöt ym, vaatteet aina siistit ja ostelee usein uusia. Ei meillä mitään painostusta esiinny (paitsi minä painostan pesemään hampaat :) ), kyllä meillä ihan terve suhde mielestäni on.

Tämä miehen hampaiden hoitamattomuus nyt on alkanut muodostua ylitsepääsemättömäksi ongelmaksi silti.

Yhteistyössä