Mitä tänään suunnitelmissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Paniikki

Jäsen
26.04.2006
148
0
16
Nyt kun on aamukaffet juotu ja pikku hiljaa alkaa aivotoiminta käynnistymään ( sen verran mitä nyt tässä vaiheessa raskautta on nyt enää mahdollista),
niin tässä mietin että mitäs sitä tänään alkais hommailemaan.
Pyykkiä on pestävä pari koneellista ja imuria näytettävä vähän,mutta mitäs muuta sitä keksisi?
Mitäs teillä muilla suunnitelmissa tälle päivälle?

No jos tästä kohta viitsisi nukkumaan käydä niin olis ihan jees. Illalla sitten jotain kivaa puuhaa kuten siivoaminen, lenkkeily, ruuanlaitto, pipareiden paisto.

Eipä mitään ihmeellistä oo suunnitelmissa nyt päiväsaikaan... Varmaan pari koneellista pyykkiä vois pestä ja siivoilla. Itse asiassa joulusiivoja teen tässä pitkin viikkoa. Illalla olis pojan joulujuhla, joka vietetään ulkoilun merkeissä. Päästään metsään taskulamppujen kanssa ja siitäkös poika on ihan täpinöissään. :xmas:

Mun olisi tarkoitus suunnnata lasten kanssa mun serkun luokse viemään kummitytölleni joulupakettia. Saa nähdä kauanko siellä ollaan, yleensä ajavat aika pikaisesti pois.

ei yhtään mitään... poika (2v) 39.6 kuumees ja toinen (4v) haluais lähteä puistoon... mut pakollinen koiran kusetus kävely on tehtävä!!!
mut illal menen työporukan kans syömään ja isä tytön joulujuhliin... itsellä huono omatunto kun menen syömään, enkä joulujuhliin :'(

Siivoilut tuli jo tehtyä. ja naapuria odotellaan kylään. Tyttö nukkuu juuri ulkona päiväunia. Iltapäivällä tulee isompien lasten kaveri kylään. Muuten ihan tavallinen päivä tiedossa.

Eka suunnittelin että pesisin saunan tänään, mut ei olekkaan saunanpesuainetta, joten se jää huomiselle. Ihan normia touhua tänään, pyykkäämistä, imurointia, ulkoilua, kauppareissu tuossa illemmalla.....

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
No menen kampaajalle leikauttaa tukan. Johan tuosta edellisestä käynnistä on jo yli puol vuotta :o Vielä kun joku kertois mitä mä tälle pehkolle teen???

joku ihan uus malli??? jos miestä, yllätät hänet totaalisesti uudella lookilla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kellemes:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
No menen kampaajalle leikauttaa tukan. Johan tuosta edellisestä käynnistä on jo yli puol vuotta :o Vielä kun joku kertois mitä mä tälle pehkolle teen???

joku ihan uus malli??? jos miestä, yllätät hänet totaalisesti uudella lookilla ;)

Niin... Mulla on nyt olkapäille ulottuvat, hiukan kerrostetut/ohennetut hiukset. Mä en oikeen tiiä... Lyhyttä oon haaveillu aika pitkään kokeilevani, mut pelkään, että tekee mut läskinnäköiseks naamasta, mun kasvot on sellaiset ovaalit, voimakkaat poskipäät. Ja toinen pointti on se, että jaksanko mä niitä sit laittaa :ashamed: Mulla on tosi taipumaton, liukas ja sileä tukka, piikkisuora. Kerran kampaaja sano, että jos meinaat ikinä lyhyttä tukkaa, niin varaudu, että on hankala laittaa, heitti arvion, että menis tunnin verran joka aamu saada kuosiin...

Yhteistyössä