ai ku ihanaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
menin eilen ihan tuskastuneena nukkuun tietäen että tänään on kotihommia tehtävänä heti aamusta niin paljon kun jaksaa,pyykkiä on monta koneellista,tiskiä hirvittävät kasat,imuroidakin pitäis jne.

aamulla heräsin pojan huhuiluun (poika täyttää tänään 2v :) :heart: ) ja noustiin ylös. laitoin pesukoneen päälle ja keitin kahvia. syötiin aamupala. nyt tiedostan täysin että mun pitäis sinkoilla siivouspuuhissa täysillä,mutta tiedättekö mitä? ei jaksa :D ihana kotoisa pesukoneen hurina,kahvin tuoksu ja tomi traktori-dvd ja muuta ei tarvita. siivoillaan kun keritään :D niin se ihmismieli muuttuu :D
iltapäivällä pitäis lähteä ideaparkiin ja siellä venähtääkin loppupäivä :)

mitäs muilla tänään suunnitelmissa? :wave:

Mitäpä sitä suunnitelmissa, laittelin pojat kouluun kun mies oli aamutöillä, sit käytiin tytön kanssa hoitelemassa miehen asioita, nyt kuuluu tuolla käynnistelevän traktoria, tyttö katsoo telkkaria ja ite ihmettelen et "mitä tänään syötäisiin", iltavuoreoon olen menossa töihin eli loppupäivä on mun osalta sit siinä, täällä pyörii varmaan normaali show...

Mutta hyvä oivallus tuo... työt ei kyllä tekemällä katoa mihinkään. Eikä kotitöissä oo "eräpäivää".... Hyvää synttäriä teille vaan! :flower:

Yhteistyössä