Mitä tänään ruokalistalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uunikirjolohi pottujen ja katkarapumöhnän kanssa.

Mitä herkkuihin tuli, niin aamupalaksi oli mm. eilistä pannaria. Nyt välipalaksi mustikkamuffinsseja, kun piti tunkea jonnekin ylijääneet mustikat.

Sit varmaan toastia iltapalaksi, ja vaikka jätskiä ja kinuskikastiketta. Lapset saa karkkia lauantain kunniaksi.

Eilistä pippurista possunliha kastiketta ja perunoita (tuttavallisemmin sianlihasoosia ja pottuja), illalla mulle siideri. Lapsi ei vielä kaurakeksiä kummempaa herkkua ole saanut, tai no ehkä voi olla jäätelökin....

Huomenna haetaan pizzat ja jälkkäriksi mansikkarahkaa!

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Luulen et heitän tonne uuniin ranskikset,lihapullat,kananuggetit ja kalapuikot sekasin.Illalla herkutellaan sipseillä ja karkeilla :wave: :p

Eiks toi ruokakin ole jo aikamoista herkuttelua. Mä en voi moisia nyt ajatellakaan kun laihdutan.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Luulen et heitän tonne uuniin ranskikset,lihapullat,kananuggetit ja kalapuikot sekasin.Illalla herkutellaan sipseillä ja karkeilla :wave: :p

Eiks toi ruokakin ole jo aikamoista herkuttelua. Mä en voi moisia nyt ajatellakaan kun laihdutan.

Saattaahan se olla..Tänään en vaan jaksa väsätä mitään ihmeellistä.Ja linjoista mun ei tarvii huolehtia,pysyn hoikkana söin mitä vain! :wave:

Ruokana on tänään kananfilepihvejä, fetasalaattia ja en tiedä tekiskö riisiä vai pastaa.

Herkuiksi taidan ostaa sipsiä ja toki aikuisille löytyy punkkua ja saunajuomat. Kaapista löytyy myös juustoja, keksejä ja viinirypäleitä. Meillä ei isompi poika, suklaata lukuunottamatta syö karkia, äíti senkin edestä.

Huomenna lihakeittoa ja jospa teksi kiisseliä tai hedelmäsalaattia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ruokana on tänään kananfilepihvejä, fetasalaattia ja en tiedä tekiskö riisiä vai pastaa.

Herkuiksi taidan ostaa sipsiä ja toki aikuisille löytyy punkkua ja saunajuomat. Kaapista löytyy myös juustoja, keksejä ja viinirypäleitä. Meillä ei isompi poika, suklaata lukuunottamatta syö karkia, äíti senkin edestä.

Huomenna lihakeittoa ja jospa teksi kiisseliä tai hedelmäsalaattia.

Niin ja huomenna illalla varmaan tehdään pizzaa.

Päivällä syötiin poikien kanssa eineksiä. :o :ashamed: :xmas:

Ja illaksi mies tilasi hernekeittoa ja pannukakkua.
Vähän kyllä kakistelin toivetta, mutta toteutetaan nyt. :D

Illaksi taitaa olla sipsejä. :p

Yhteistyössä