Ajattelin nyt iltavuorossa vaihteeksi työpaikan ruokaa päivällisellä enkä ottanut omia eväitä mukaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ansa Itkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ansa Itkuinen

Vieras
Olisi pitänyt tarkistaa mitä on tänään päivällisellä niin ei ottaisi päähän nyt! Ruokana on nimittäin ohrapuuroa! Hyi yök jotakin puuroa ja vieläpä ruuaksi! Pitää nyt sitten syödä enemmän salaattia joka sekään ei kyllä näytä kovin hyvältä. :(

Mitä opimme tästä. Katsotaan mitä ruokalistalla on ja jos on pahaa ruokaa niin tuodaan omat eväät. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi kauhea:
ohrapuurohan on tosi hyvää, varmaan lisukkeita löytyy myös.
mitäs sulle ois pitänyt olla?ranskalaisii hamppareita pizzaa

Eikö ole olemassa mitään muuta kuin roskaruokaa tai sitten ohrapuuroa? :D Ihan kunnollista ruokaa perunaa, lihaa tms. olisin kaivannut. Mun mielestä ohrapuuro ei ole hyvää.
 

Yhteistyössä