Kirjoitin tonne aikaisemmin raskaushaaveistani, koska ihan oikeasti tuntui siltä että oli tärpännyt ja oli kaikenlaisia 'asiaan' kuuluvia oireita. Olin onneni kukkuloilla, varsinkin kun n. päivää ennen menkkoja sain testiin haalean plussan. Koko ajan mulla kuitenkin on kivistänyt vasemman puolen munasarjaa, ja välillä myös oikealle. Tuntuu eniten istuessa. Nooh, surukseni menkat kuitenkin alkoi, ja uskoisin kyseessä olleen keskenmenon? :'( vuoto alkoi normaalisti, ensin hetken runsasta, sitten ei taas oikeastaan mitään, välillä pikku hyytymiä. Nyt sitä on kestänyt 10 päivää. (yleensä menkat 3 pv) Tänään tuli aamulla vielä tippa kirkasta verta, mutta nyt sitten illalla tulee kunnolla hyytelömäistä viruvaa valkovuotoa...kyllä on liukas olo. Miten vuodot voi vaihdella 'muotoaan' noin vauhdikkaasti? Ja samat kivut on jatkunut kokoajan kaikkina päivinä, yhä edelleenkin tätä kirjoittaessa. Ja joo olen laiska menemään gynelle, vaikka pakkohan se varmaan on nyt.
Meni varmaan kesken, jos edes olinkaan raskaana. Mutta voisiko esim. kohdunulkoinen raskaus tai tuulimuna oireilla näin? Ovulaatiota odottelisin taas n. 5 pvn päästä uudestaan.
Meni varmaan kesken, jos edes olinkaan raskaana. Mutta voisiko esim. kohdunulkoinen raskaus tai tuulimuna oireilla näin? Ovulaatiota odottelisin taas n. 5 pvn päästä uudestaan.