A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mun maha kutisee todella paljon että tarvii raapia. ja pelkästään maha
rv 32
Alkuperäinen kirjoittaja ap:miks epäilette raskausmyrkytystä? mun käsityksen mukaan siinä ois valkuaisa tai jotain virtsassa..
en tiä neuvola torstaina mut taidan kuitenkin huomenna kysellä. vai odotanko torstaihin asti
Alkuperäinen kirjoittaja Niisk:Alkuperäinen kirjoittaja ap:miks epäilette raskausmyrkytystä? mun käsityksen mukaan siinä ois valkuaisa tai jotain virtsassa..
en tiä neuvola torstaina mut taidan kuitenkin huomenna kysellä. vai odotanko torstaihin asti
Kannattaa vaan heti huomenna kysyä, tietävät mitä tehdään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sdg:raskaushepatoosi.. maksantoimintahäiriö.. neuvolaan/labraan...
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:No helkkari. Kyllä se hepatoosi yleensä kutisee juuri niissä oudommissa paikoissa kuten kämmenissä ja jalkapohjissa. Hirveä hysteria tästäkin nyt tuli. Kyllä minulla vatsa kutisi raskauden aikana ja nimenomaan ihon venymisen takia. Rasvaa sitä vatsaa niin pitäisi helpottaa vähän.
Toki voit neuvolassa kysyä asiasta, mutta en usko että pelkällä vatsanahan kutinalla vielä hepatoosia diagnosoidaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:alko nyt pelottaan ku tätä on kyllä ollu viikonlopusta asti mutta aattelin et on ok
kai mä soitan varmuuden vuoks että saan mielen rauhan
Alkuperäinen kirjoittaja hepatoosi jo monta kertaa:Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:No helkkari. Kyllä se hepatoosi yleensä kutisee juuri niissä oudommissa paikoissa kuten kämmenissä ja jalkapohjissa. Hirveä hysteria tästäkin nyt tuli. Kyllä minulla vatsa kutisi raskauden aikana ja nimenomaan ihon venymisen takia. Rasvaa sitä vatsaa niin pitäisi helpottaa vähän.
Toki voit neuvolassa kysyä asiasta, mutta en usko että pelkällä vatsanahan kutinalla vielä hepatoosia diagnosoidaan.
Mutta ne arvot on kyllä syytä tarkistaa