Mitä tahtoisit oppia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fanta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Saist kyllä opettaa. Mä en ymmärrä karttaa ollenkaan, se on aivan epälooginen kapistus ja ihan väärin tehty aina mun mielestä. Kartan avulla ei voi löytää perille, koska se on niin harhainen toistanto todellisuudesta. |O

Sinulla on ihan väärä käsitys, vaihda se heti oikeaan :D Paperikartta, sen ihanampaa paperipalaa ei maa päällään kanna, paitsi Jane Austenin kirjoittamat kirjat :D

:D Hyvää yötä. Sä olet hauska.

Alkuperäinen kirjoittaja linnea:
LAULAMAAN!!! Tämä siksi, että luulen ett tää on niitä ainoita asiota elämässä mitä sä et kykene harjoittelemaan. Tanssimisen opettelu ja itsekurin voi vielä jotenkin opetella, mutta että jos sulle ei ole lauluääntä suotu, niin ei sitten :(

Iloksesi voin ilmoittaa että tämä harhaluulo on täysin VÄÄRÄ! Jopa täysin "sävelkuuron" henkilön voi opettaa laulamaan oikein jos intoa piisaa ja on hyvä opettaja (ennen luultiin ettei voi). Jos haluat oppia laulamaan, opit :)

...ja "ruma ääni" on pelekkää tekniikan puutetta, oikeasti!

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Laulamaan!

Sen lisäksi, että pienenä haaveilin pääseväni Shell-huoltamon kassaneidiksi, haaveilin myös rokkitähden urasta. Minnuu ei liiemmin kannustettu siihen :D

Mie oon ollu shellin täti :D

Elä helekutissa! Vähänkö olen kade! Se oli miun suuri unelma lapsena :D

No et varmaan oo jääny paljosta paitsi, vaikka et shellin tätiks päässytkään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Onko Fanta sinusta ihana taitella myös karttoja kiinni. Mä olen onneton siinä :ashamed:

Mä veikkaan, et se rakastaa sitä ja on siinä ihan haka. :kieh:

Mankell, tunnet minut jo LIIAN hyvin, se on rakkain puuhani (poislukien JA:n kirjojen lukeminen) Oikein vingahtelen nautinnosta taitella karttoja oikeinpäin :D

Laulamisesta tuli mieleen, että missä jänö ja hensku piileksii? onko muuten jänöllä musiikkialan koulutus? henskullahan ainaki on ja se vaikutti tosi tietävältä ja taitavalta musiikkiasioissa. en muista nähneeni niitä pitkään aikaan. en kyllä itekkään täälä jatkuvasti oo, joten ehkä ovatki palstailleet lähiaikoina.

Onko Fanta sinusta ihana taitella myös karttoja kiinni. Mä olen onneton siinä :ashamed:

Mankell, tunnet minut jo LIIAN hyvin, se on rakkain puuhani (poislukien JA:n kirjojen lukeminen) Oikein vingahtelen nautinnosta taitella karttoja oikeinpäin :D

:D

Että me voidaan ollakin niin erilaisia. Mä saatan kans vingahdella kyllä kartoja kasatessani, mutta en todellakaan nautinnosta. :xmas:

Niin joo. En minä tosiaan osaa taitella karttojakaan. Ison maantiekartan taitteleminen autossa on painajaiseni. Norjassa ei eksytty, kun toisella puolella oli aina meri. Paitsi pari-kolme kertaa. Olin se kartturi.

Että me voidaan ollakin niin erilaisia. Mä saatan kans vingahdella kyllä kartoja kasatessani, mutta en todellakaan nautinnosta. :xmas:

Ihanaa, että me ollaan niin erilaisia =) Kartat ovat intohimoni, vaikka GPS myös voi saada minusta vingahteen :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Laulamisesta tuli mieleen, että missä jänö ja hensku piileksii? onko muuten jänöllä musiikkialan koulutus? henskullahan ainaki on ja se vaikutti tosi tietävältä ja taitavalta musiikkiasioissa. en muista nähneeni niitä pitkään aikaan. en kyllä itekkään täälä jatkuvasti oo, joten ehkä ovatki palstailleet lähiaikoina.

jänö on muistaakseni sairaanhoitaja tms. ja musiikki on harrastus. eipä noita oo näkyny palstalla. mukavia palstalaisia molemmat.

Yhteistyössä