Mitä tää voi olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korvakorva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

korvakorva

Vieras
Mulla todettiin 29.12 korvatulehdus ja poskiontelontulehdus oikealla puolen. Söin kymmenen päivää kestävän ermysin kuurin. Se loppui keskiviikkona, torstaina menin lääkäriin, korvakipu siirtynyt vasemmalle puolelle.

Lääkäri tutki. Korvat siistit, poskionteloissa hieman limakalvoturvotusta, muttei tulehdusta. Otsaontelossa sama. Antoi vaan nenäsumutetta.

Viime yönä kipu oli ihan helvetillinen korvassa, jos koitti olla pitkällään. Koko vasen korva oikein jyskytti ja korvan ympäristökin oli paineltaessa kipea. Panadol (olen siis raskaana ja muuta en voinut ottaa) oli yhtä tyhjän kanssa.

Aamulla ajoin sitten taksilla ensitöiksi päivystykseen. Sama lopputulos, ei mitään korvassa, nielussa ja oikeassa poskiontelossa edelleen turvotusta. Sanoi vaan että tuolla korvassa voi olla painetta nuhasta johtuen. Antoi panacod reseptin ja sain sen avulla kolme tuntia nukuttua, sitten kipu palasi yhtä kovana. Tälleen pystyssä tää kipu on "siedettävä" mutta pitkällään jotain ihan järkyttävää.

Onko kellään kokemusta tollasesta paineesta tuolla korvassa ja että mitä h*lvettiä sille voisi tehdä. En oikeesti kestä, jos ens yö on samanlainen. *Sniiif*

Nenäsuihketta oon nyt suihkutellu. Nielun tarkasti kans tänään, mut ei siellä kuulema ollu mitään. Pakko mun oli sitä panacodia ottaa, että sain ees hetken levätä. Nyt taas jyskyttää siihen malliin ettei mitään järkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
reilusti tyynyjä pään alle kun menee nukkumaan.

Raahasin jo viime yönä isot sohvatyynytkin tuohon sänkyyn, et ois istualleen koittanu nukkuu...:D

auttoiko? :hug:

Ei... hetken siinä voi olla, sit se kipu hyökkää... Teki tänään jo mieli alkaa itkee siellä lääkärissä, kun olin niin väsynytkin....

Yhteistyössä