Mitä tää tämmönen toiminta on 1 vuotiaalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiuskituiski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiuskituiski

Vieras
Miten mun pitäisi tää ymmärtää?

Annan päärynää - työntää kielen ulos ja sylkäsee pois.

Annan omenaa - sama juttu

Annan ananasta - ja taas sama homma.

Huutaa mämmämm mämmäm joka tarkottaa maitoa ja itkee kun ei sitä saa. On niin kova juomaan maitoa että olen päättäny et ei sitä nyt kokoajan tarvii olla lipittämässä. Miten mun pitäis tehdä? Ja mitä toi sylky-homma meinaa?. On aina ollut hedelmien ystävä ja nyt tollalailla sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
anna sitä maitoa hänelle, selvästi janottaa, jos et halua maitoa antaa ni anna edes vettä janoon.

Olen antanu mutta ei huoli niitä, kuhan ruinuttaa perään. Kaataa mukin tai pullon lattialle ja leikkii maitolätäkössä tai vesilätäkössä. Suuhunsa ei laita pisaraakaan. Jos kokoajan olisin maitoa antamassa niin sitä menisi tolla varmaan 4 litraa päivässä..

Alkuperäinen kirjoittaja tiuskituiski:
anna sitä maitoa hänelle, selvästi janottaa, jos et halua maitoa antaa ni anna edes vettä janoon.

Olen antanu mutta ei huoli niitä, kuhan ruinuttaa perään. Kaataa mukin tai pullon lattialle ja leikkii maitolätäkössä tai vesilätäkössä. Suuhunsa ei laita pisaraakaan. Jos kokoajan olisin maitoa antamassa niin sitä menisi tolla varmaan 4 litraa päivässä..

Mutta mitä sen on väliä? Kyllä tuon ikäinen pärjää ihan hyvin vaikka viikon pelkällä maidolla. :)

no en kyllä jäähyä antais noin pienelle koska ei hän ymmärrä mikä jäähy on ja miksi hänet on sinne laitettu..eiköhän tuo kokeile rajojaan ja kuulu ihan ikään tommonen

Alkuperäinen kirjoittaja m :

Mutta mitä sen on väliä? Kyllä tuon ikäinen pärjää ihan hyvin vaikka viikon pelkällä maidolla. :)

Ai..no mutta kun mites kun on tottunut kiinteeseen ruokaan ja nytkin yöt menee pipariksi kun nälkä vaivaa vissiin kun öitä ei nuku kunnolla. Entäs kahden viikon jälkeen, mitäs jos sama meno jatkuu silloinkin? Pakkohan se muutakin on kun maitoa vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no en kyllä jäähyä antais noin pienelle koska ei hän ymmärrä mikä jäähy on ja miksi hänet on sinne laitettu..eiköhän tuo kokeile rajojaan ja kuulu ihan ikään tommonen

Miten sitten kuuluu toimia. Minkäikäselle saa aikasintasan antaa jäähyä siis sitten?

Joi sit maitoa tai ei ja söi mitä vaan tai ei, niin ne yöt tulee olemaan katkonaisia vielä monesti. Lapsilla eri ikäkaudet ja kehitys vaikuttaa nukkumiseen, enkä usko että on yhtään yli 1-vuotiasta joka nukkuisi levollisesti loppuelämänsä. :)
Älä stressaa, se vaan opettelee ja tutkii, eikä aina ole niin nälkä vaan haluaa leikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
kunhan syleskelee.

Pitäskö mun puuttua tohon jotenkin, esim. jäähy?

Hei haloo! Jäähy 1 vuotiaalle?

No minkäikäselle jäähyä saa antaa aikasintaan? Ja miten sitten suhtautua tohon sylkyjuttuun, ai ei mitenkään?

Sylkyjuttuun todellakin kannattaa olla suhtautumatta mitenkään ton ikäisellä. Käännä vaikka vain pää pois ja anna touhuta omiaan. Pian se sen lopettaa, kun huomaa, ettei saa mitään vastakaikua.

Jäähyjä voi antaa aikaisintaa yli 2 vuotiaalle, joka jo voi vähän sen asian päälle tajuta jotain.

Syömisen suhteen laittaisin vellipulloon velliä, jota nassikka voisi sitten lutkuttaa. Myös mangososeen ja maidon yhdistelmä on toiminut.

Kaiken kaikkiaan ei tuon ikäistä vielä voi "opettaa tavoille". Relaa nyt hieman ja anna tenavan "toteuttaa" itseään jos kerran haluaa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja --:
kunhan syleskelee.

Pitäskö mun puuttua tohon jotenkin, esim. jäähy?

Hei haloo! Jäähy 1 vuotiaalle?

No minkäikäselle jäähyä saa antaa aikasintaan? Ja miten sitten suhtautua tohon sylkyjuttuun, ai ei mitenkään?

Sylkyjuttuun todellakin kannattaa olla suhtautumatta mitenkään ton ikäisellä. Käännä vaikka vain pää pois ja anna touhuta omiaan. Pian se sen lopettaa, kun huomaa, ettei saa mitään vastakaikua.

Jäähyjä voi antaa aikaisintaa yli 2 vuotiaalle, joka jo voi vähän sen asian päälle tajuta jotain.

Syömisen suhteen laittaisin vellipulloon velliä, jota nassikka voisi sitten lutkuttaa. Myös mangososeen ja maidon yhdistelmä on toiminut.

Kaiken kaikkiaan ei tuon ikäistä vielä voi "opettaa tavoille". Relaa nyt hieman ja anna tenavan "toteuttaa" itseään jos kerran haluaa... :)

Kiitos sinulle.

Yhteistyössä