mitä tää on.. kysymys puoli vuotiaasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinu123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiinu123

Jäsen
15.10.2007
429
0
16
on nukkunut tosi pitkiä yöunia jo 3kk ikäisestä.. ihan 10-12 h putkeen. mut nyt ihan lähiaikoina.. heräilee monta kertaa ennen ku nukahtaa lopulta ja itkee ihan täysillä, niin et on läpimärkä ja hysteerinen.. oon ajatellut et tulis hampaita.. ku puree purulelua niin paljon ja kuolaa.. mut sit oon huomannu et se vähän välii hiplaa korvaansa.. voisko olla korvatulehdus? mut miks ei sitten oireilis päivällä lainkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu123:
on nukkunut tosi pitkiä yöunia jo 3kk ikäisestä.. ihan 10-12 h putkeen. mut nyt ihan lähiaikoina.. heräilee monta kertaa ennen ku nukahtaa lopulta ja itkee ihan täysillä, niin et on läpimärkä ja hysteerinen.. oon ajatellut et tulis hampaita.. ku puree purulelua niin paljon ja kuolaa.. mut sit oon huomannu et se vähän välii hiplaa korvaansa.. voisko olla korvatulehdus? mut miks ei sitten oireilis päivällä lainkaan..

Saattaa olla mahdollista että korvatulehdus. Meillä ei oireillut hereillä ollessa, mutta nukkumaan mennessä kylläkin =(

meillä ainakin just puolivuotiaana alkoi tahkomaan hulluna korvia, varsinkin unissaan vaikkei siellä mitään tulehdusta ollut ja nimenomaan oikeen tahkoo, kuulemma ne kiinnostaa lasta niinkuin mikä uloke tahansa, mutta kannattaahan ne tarkistaa, yleensä korvatulehdus on jälkitauti jostain flunssasta että jos sellaista on ollut niin sitten ainakin...

Yhteistyössä