mitä tää nyt on ?? (miehistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
siis häh ? Pihalla kuin lumiukko, vaikka ikääkin jo on, niin en osaa nyt yhtään tulkita tilannetta...tapasin jo muutama vuosi sitten kavereilla illanistujaisissa miehen,hän osoitti heti kiinnostusta mua kohtaan, ja olemme tavanneet samoissa merkeissä tässä muutaman vuoden sisällä useammankin kerran, aina samoilla kavereilla,ja mies itse toivonut minun olevan mukana näissä kavereiden kekkereissä.
mies tulee ihan lähelle, tanssii hitaita, haluaa koskettaa, katsoo ja puhuu kauniisti, ja kaikesta todella jotenkin vaistoaa syvän ihastumisen,mutta kun juhlat ohi, niin selvinpäin ei ota mitään yhteyttä,vaikka itse muutaman "aloituksen" tapaamisiin olen jo ehdottanut.vastaa kyllä viesteihin, ja sanoo että haluaa tavata muissakin merkeissä, MUTTA mitään ei kuulu. Mies on kuulema kovia kokenut edellisessä suhteessaan, jonka takia arka,ja on myös hyvin ujo...illanistujaisissa tietty kun saa hieman "rohkasuryyppyä" niin uskaltaa toimia, ja väitän että meillä molemmilla on silloin hyvä olla toisen kanssa, tämän siis vaistoan hänestäkin.
voiko pelkkä ujous olla esteenä,ettei tapaamista ehdota muulloin vaiko onko tässä nyt jotain, mitä en vaan tajua ja kuvittelen molemminpuolisen ihastuksen ?? annanko jo olla,etten painosta vai mitä ihmettä...auttakaahan siskot tunnehöyryissä painiskelevaa, aikuista naista :)

Eikö se ole ihan selvää, että mies on varattu.

Ohjeena tulevaisuuteenkin. Jos mies on kummallisen vaikea niin se on varattu. Miehet on helppoja jos ne on sinkkuja ja halukkaita.

ja pitää vielä lisätä, että siihen ei auta muu kuin puhua ihan suoraan tunteista. Muuten tilanteet pysyy lukkiutuneina ja mistään ei tuu mitään. Rohkeasti siis vaan tekemään selvää aloitetta :)

[QUOTE="Niin";27024057]Kuullostaa ujolta mielheltä. Meillä oli miehen kanssa ihan samanlaista, ei mennyt kuin vaivaiset viisi vuotta ujostellessa ennen kuin aloitimme seurustelun :D[/QUOTE]

tämäkin touhu näyttää.olen tosiaan yrittänyt niitä alotteita,mutta itselle iskee taas sellainen tunne,että kokeeko toinen sen painostuksena ja toisaalta olen sellainen,että tykkään jos mies osoittaa kiinnostuksensa...huoh..enpä olisi uskonut enää tässä iässä painivani moisen ongelman edessä, mutta kyseessä on oikeasti mielettömän ihana ihminen, siksi jaksan tilanteessa "roikkua" - muuten olisin jo antanut olla.
ja se suoraan kysyminen...ihan täysin suoraan näissä tilanteissa, kun olemme yhdessä en ole kysynyt, mutta riittävän suoraan kyllä, ja vastauksensa mukaan on kiinnostunut, mutta hän on vaan todella arka näihin ns.vakavampiin keskusteluihin...voi elämä.ihastuneena, ja varsinkin epävarmana oleminen on niiin turhauttavaa :D mutta Kiitos teille, vastanneille.

No pyydä se kahdestaan jonnekin, missä voitte ottaa pari rentouttavaa. Kun kerran olette suudelleet vaikka pikku hiprakassa, niin kyllä se siitä sitten lähtee...

Yhteistyössä