Mitä tää nyt on..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottava

Vieras
Menkat myöhässä jo reilu viikon,ja koko sen ajan ollut menkkamaisia kipuja ja juossutkin vessassa kattomassa , " joko nyt..?! " mut ei mitään..

Tehty nyt 3 raskaustestiä, muutaman päivän välein, kaikki negoja..
Lapsia löytyy ennestään koululaisia ja alle koululaisia. Yksi keskenmeno -04 ja kohdunulkoinen raskaus -09. Munatorven menetys.

Voiko olla hormoonitoiminta vielä sekaisin siitä toimenpiteestä..?? Siitä aikaa vasta pari kuukautta. Yhet menkat on ollut välissä.. Lisää lapsia saapi tulla, jos on tullakseen..
Maanantaina soitan kyllä lekuriin, jos tilanne ei muutu viikonlopun aikana..
Onko muilla vastaavia kokemuksia..?

Mullaki vähän samanlainen tilanne... Tai... meil on kohta 3 v ja sit kuopus on 9kk.
Mulla ei oo tullu menkkoja ollenkaan synnytyksen jälkeen, oon tässä niitä odotellut, mutta eipä vain kuulu. Mietin oisko sillä tekemistä kun kuopus yölläkin imettää ..vielä....
Välillä on sellainen olo että olisin raskaana, joitain yksittäisiä oireita siis on, väsymystä ja vessassa saa juosta, ei nyt niiiin usein....

vaikuttaa menkkojen tuloo,,mulla takana 15kk imetystä nuorimman kanssa.. Koko sen aikana ei menkkoja tullut,mut sitten kun lopetti,niin parissa viikossa alkoi. Ja pelkkä yöimetys vaikuttaa paljon,kun siinä erittyy jotain..?!!
No,kaikki on yksilöllistä... kait tässä vaan odotellaan... =)

Yhteistyössä