Mitä syödä lohkoperunoiden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Innostuin alkaa tekemään lohkoperunoita, mutta nyt mietin mitä syötäis niiden kanssa... Perus kana/lihakasviskastikkeet tuntuvat sopivan paremmin keitettyjen perunoiden tai pastan kanssa. Eli vinkkejä kehiin, kiitos :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä syötiin lohkoperunoita grilliherkkujen kanssa niin kauan kunnes saadaan uusia perunoita!
Mut miksei esim. lihapullat, jauhelihapihvit, uunimakkara....

Me syödään grilliruuan kanssa aina salaattia.Mut miksei nuo perunat tietty menis mysö sen kanssa. Nyt vaan en taida alkaa grillaamaan, kun se on miehen hommaa en edes osaa tuota kaasugrilliä käyttää :ashamed: .

Mut jos teen lihapullia tai jauhelihapihvejä (tai kasvispihvejä, kun mun pakkomielle on ängetä kasviksia joka paikkaan) niin tarvisko se sitten jonkun kastikkeen myös? Joku kermaviilikastike vois olla nopea ja helppo mut sitähän ei taida jääkaapista nyt löytyä :(

Juu siis joku pihvi tai itse tehdyt lihapullat :p .

Niin ja vinkki: jos kuorit perunat tällä kertaa, niin älä tee sitä ens kerralla. Lohkikset on NIIN hyviä kuorineen tehtyinä :p .

Niin ja kastikkeena kermakastike, jossa rosepippuria joukossa , nami nami!

Nyt alkoi tekemään mieli lohkoperunoita |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Juu siis joku pihvi tai itse tehdyt lihapullat :p .

Niin ja vinkki: jos kuorit perunat tällä kertaa, niin älä tee sitä ens kerralla. Lohkikset on NIIN hyviä kuorineen tehtyinä :p .

Niin ja kastikkeena kermakastike, jossa rosepippuria joukossa , nami nami!

Nyt alkoi tekemään mieli lohkoperunoita |O |O

Juu, en kuorinut :D
Mä siis teen jotain pihvejä, vaikka kesäkurpitsapihvejä :p

lohta uunissa, viillä lohen pintaan viiltoja ja täytä viillot esim tuorejuustolla (sitruunan makuinen)

tuore salaatti ja lohkoperunat.

Tuorejuustosta vielä kastike perunoille niin johan tulee hyvää.

Yhteistyössä