Mitä tarjoisin kavereille tyttöjen illassa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en oo kokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en oo kokki

Vieras
Oisko ideoita?
Naisia tulee 6, aattelin että ensin olisi jotain kevyttä syötävää siinä 16 aikaan tai sitten kunnon ruoka siinä ja kello 19-20 jotain pientä...
Ehkä olis parempi jos ensin syötäis kunnolla ja illalla kevyttä.

Ettei menis mulla aikaa siihen ruuan kanssa touhuamiseen.

Mutta mitä tarjoaisin?
Kalaa ja kermaperunoita mietin, eli uunilohta.
Salaattia lisäks ja patonkia.

Onko muita ideoita, sellaisia että voisin ne kotona tehdä valmiiksi ja viedä paikan jääkaappiin vaan ja sieltä uuniin tms helppoa.

Ja mitä olis se kevyempi vaihtoehto?

Kiittis naiset!!

Ensin kunnon ruoka ja illemmalla kevyempää. Salaatti ruoan kanssa jees, patonkia tai muuta leipää ei välttämättä tarvitse, jos pääruoan lisäkkeenä on jonkinlaista perunaa, riisiä tai pastaa.

Mä en kyllä kahta ruokaa tarjoais. Laittaisin jonkun suolaisen piirakan, ruokaisan salaatin, patonkia, juustoja. Lisäks vois laittaa pientä naposteltavaa, esim. nachoja, porkkana-ja kurkkutikkuja erilaisten dippien kanssa. Noita kaikkia voi sitten syödä pitkin iltaa.

mua ainakaan ei lämmin ruoka kiinnostais, mieluummin söisin vaikka kanasalaattia. Sit kunnon juustotarjotin suolakeksien, viinin ja tumman suklaan kera. Dippikasvikset ois vielä kiva lisä.

Kyllä ruoka on iso osa tätä iltaa.
Meillä porukka joka kokoontuu vuoronperään aina toistensa luona ja nyt mun vuoro.
En voi ajaa perhettä kotoa pois joten oon tilat hommannut.

Mut tykätään kaikki ruuasta!!
=)
Saunotaan toki ja oon hommannut poreammeen jossa lillutellaan myös.

Piirakka vois olla hyvä idea ruuan lisäks ja noita dippikasviksia ym mitä voi napostella.Ja ruuan taidan laittaa heti siinä 16 pintaan, juu.

Kiitti kaikille, lisää ehdotuksia jos löytyy kiittis!

Yhteistyössä