Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Just:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Pää ei ole luu. Luiden pituuksissa ja kokoluokassa on eroja. Pitkät sormet selittyy luun pituudella, paksuudessa ei useinkaan oo merkittäviä eroja LUUSSA.
Aijaa, no, mulla ainakin on luuta päässä, en tiiä susta.
Minkäs takia jollain mun kokosella on paljon isommat kädet kuin mulla? Läskiäkö on sormissa, vaikka olisi ihan laiha ihminen? Ja vaikka sormet ei ois kumminkaan pidemmät?
Kai sä ymmärrät että sulla on luuta päässä, käsissä ja jaloissa mutta silti pää, käsi tai jalka ei ole luu?
Ja onko sulla tosiaan tuttuja joiden "käsi" on isompi, koska sormien luut ovat paksummat? Ja kyllä, sormissa on luun lisäksi nahkaa, jänteitä, niveliä, rustoa, hermoja, verisuonia, ja ihan rasvasolujakin.
Aika paljon niillä sit tosiaan täytyy olla rasvaa ihan sormissa. Jännää tosiaan.
Mä ainakin voin mun ranteesta sanoa luita tunnnustelemalla, että mun ranne on paksu. Saisi mun mielestä 168 senttisellä naisella on kapiempi ranne, pitemmilläkin naisilla on kapiempi. :snotty: