K
kyöpeli
Vieras
Mulla on vesilasi, kaukosäädin telkkariin (tosin meillä ei juurikaan katsota telkkaria makkarissa) ja kännykkä latauksessa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyöpeli;29726950:kaukosäädin telkkariin
en ala hipsimään toiselle puolelle taloa ja kolistelemaan astiakaappia kun muut nukkuvat, juon vettä ja nukahdan samantien. Jos ei olisi aamulla töihin menoa niin sama kai se olisi kukkuakin yöllä.miksi juomapullo pöydällä. etkä jaksa nousta keittiöön juomaan? mä säilytän lääkkeet muualla kuin yöpöydällä, mulla on niitä varten oma laatikko olkkarissa, miehellä oma.
mä käyn aian keittiössä juomassa kun kutienkin nousen vessaan niin s eon ihan sama sitten mennä keittiöön juomaan.
miksi juomapullo pöydällä. etkä jaksa nousta keittiöön juomaan? mä säilytän lääkkeet muualla kuin yöpöydällä, mulla on niitä varten oma laatikko olkkarissa, miehellä oma.
mä käyn aian keittiössä juomassa kun kutienkin nousen vessaan niin s eon ihan sama sitten mennä keittiöön juomaan.
Koruja ja meikkejä pöytä täynnä![]()
Miten mä arvasin, että meikkailet yölläkin ja asettelet helmiä kaulaas.
miksi juomapullo pöydällä. etkä jaksa nousta keittiöön juomaan? mä säilytän lääkkeet muualla kuin yöpöydällä, mulla on niitä varten oma laatikko olkkarissa, miehellä oma.
Jaa. Minä en koskaan öisin käy juomassa tai wc:ssä.