Mitä sulla on yöpöydälläsi? Ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti
dean
Kindle, lukemiseen, lamppu, lehtiö ja kynä, kirjotan paljon ylös ajatuksia ja unia, korvatulpat. Pöytälaatikossa jotain kirjoja, huulirasva, nenäliinoja, dildo ja laturi :D

Rollolainen
punainen pieni pöytäliina ja lamppu.
josksu siinä on myös kirja.
Eipä siiehn muuta mahdukaaan.

Tuo pöytöliina on siksi kun sen on kuopus josksu tehnyt äititenpäivälahjaksi ja on jus tsopivan kokinen tuohon yöpöydölle. Lamppu on siksi , että haluan joksus lukea sängyssäni, ja tottaki mu lapppu pitää olla samalainen kuin miehellä.
kirja on välillä lattiallakin kun en aina jaksa sitä laittaa pöydälle.

Rollolainen
[QUOTE="mimmi";29726531]Korissa monenlaisia rasvoja, korvatulppia, lääkkeitä, liukuvoidetta, hiuslenksuja. Lisäks yölamppu, puhelin, laturi, kirja jota luen. Lattialla on usein juomapullo.[/QUOTE]

miksi juomapullo pöydällä. etkä jaksa nousta keittiöön juomaan? mä säilytän lääkkeet muualla kuin yöpöydällä, mulla on niitä varten oma laatikko olkkarissa, miehellä oma.

mä käyn aian keittiössä juomassa kun kutienkin nousen vessaan niin s eon ihan sama sitten mennä keittiöön juomaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
nukkuva
[QUOTE="Päivikki";29726514]Lamppuni. Ja lehtiä, jos en saa unta. Taskulamppu sähkökatkoksen varalta! EN AIJO JÄÄDÄ PIMEÄÄN.[/QUOTE]

Jäädä pimeään? Siis jos haluat lukea ja tulee sähkökatkos? Vai pompitko sängystä öisin jonnekin?

"hmm"
miksi juomapullo pöydällä. etkä jaksa nousta keittiöön juomaan? mä säilytän lääkkeet muualla kuin yöpöydällä, mulla on niitä varten oma laatikko olkkarissa, miehellä oma.

mä käyn aian keittiössä juomassa kun kutienkin nousen vessaan niin s eon ihan sama sitten mennä keittiöön juomaan.
noo, kaikki ei nouse joka yö vessaan? se vesipullo tai -lasi on kätsy siinä pöydällä jos herää kuivaan suuhun, voi vain ottaa hörpyn vettä ja jatkaa unia sensijaan että herää kunnolla, nousee ylös, siristelee ja totuttelee yhtäkkiseen kirkkaaseen valoon ja yrittää sen jälkeen nukahtaa uudestaan.

sen vesilasin lisäksi itselläni on pedin vierellä piilarikotelo ja silmälasit sekä särkylääkkeitä varalta ettei tarvitse alakertaan raahautua niidenkään perässä.

onhan tuossa
- 32 kirjaa, siksi että kasasin kaikki lukemattomat jonoon ja uusia en osta ennenku nuo on luettu. Kaksi noista itse asiassa on jo luettukin.
- Vesipullo, koska kaadoin lasin kerran yöpöydän laatikkoon ja siellä on kamera, valokuvia, piuhoja...
- Talouspaperirulla, koska siitepölyallergia
- Ceralan-puteli, rasvailuun
- kynä ja mitta, tein sisustussuunnitelmia eilen

Täynnä on.

Yöpöytäsälää
Ilkka Remeksen uusin kirja, leppäkerttupehmo (pitää sydäntä, sain ystävänpäivälahjaksi), kännykän laturin johto, ristikoita ja kuopuksen tarroja (murrr.. kuinka esikoululainen opetetaan pitämään huolta omista tavaroistaan..??).
Yöpöydän virkaa toimittaa tällä hetkellä ruokapöydän tuoli, olemme vasta muuttaneet ja mieheni tekee meille yöpöydät.
Ja Majlle vielä, eikös niiden vesilasin ja vessanavaimen jälkeen pitäis olla vielä heiniä paali.. ?? Ihan mukavan näköinen yöpöytä noilla hilppeillä..

"Mie"
Kirja, lukulasit, nenäliinoja, huuli- ja jalkarasva, pari lapsen tekemää juttua, pari uuden vuoden merkityksellistä tinaa, kori, jossa muutama rihkamakoru, pumpulia, korvatulppia, silmien kostutusgeeliä. Satunnaisesti pillimehua jos kipeänä ja särkyl/ unilääkettä.

Yhteistyössä