Mitä sulla on yöpöydälläsi? Ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja "vieras."
  • Ensimmäinen viesti
miksi juomapullo pöydällä. etkä jaksa nousta keittiöön juomaan? mä säilytän lääkkeet muualla kuin yöpöydällä, mulla on niitä varten oma laatikko olkkarissa, miehellä oma.

mä käyn aian keittiössä juomassa kun kutienkin nousen vessaan niin s eon ihan sama sitten mennä keittiöön juomaan.
en ala hipsimään toiselle puolelle taloa ja kolistelemaan astiakaappia kun muut nukkuvat, juon vettä ja nukahdan samantien. Jos ei olisi aamulla töihin menoa niin sama kai se olisi kukkuakin yöllä.

nooo
miksi juomapullo pöydällä. etkä jaksa nousta keittiöön juomaan? mä säilytän lääkkeet muualla kuin yöpöydällä, mulla on niitä varten oma laatikko olkkarissa, miehellä oma.

mä käyn aian keittiössä juomassa kun kutienkin nousen vessaan niin s eon ihan sama sitten mennä keittiöön juomaan.
Kaikki ei ravaa öisin vessassa. Miksi kaikkien pitäisi toimia just samalla tavalla kuin sinä? Olet sä kyllä yhen sortin puusilmä.

Ihana retrolamppu, huulirasva (olen huulirasvariippuvainen), vesituoppi (jos janottaa yöllä), kännykkä (kelloa katson siitä), vartalovoide (hierontaan). Yöpydän alemmalla tasolla on läjä kirjoja jotka ovat lukematta vielä.

Tietokoneen tulostin yöpöydän päällä, laatikossa piuhoja, reititin jne. :ashamed:
Juu mä niin olen haaveillut työpöydästä ja työhuoneesta mutta sitä työtilaa on vaikea keksiä ja sommitella että mihin se mahtuisi.

Siksi.

Jaa. Minä en koskaan öisin käy juomassa tai wc:ssä.

IhQ
Käsivoide, lasipurkki jossa led-valosarja sisällä, kalenteri, nenäliinoja, sekalainen määrä kännykän (+tabletin) latureita, puikkoja ja kännykkä. Pöydän alla korillinen lankoja ja keskeneräisiä töitä ja lisää puikkoja :)

tämmöst löytyy
Yöpöydälläni on vesikannu tai -pullo (no just nyt ei ole kun siivosin yöpöydän tänään niin vien uuden vasta illalla kun menen nukkumaan), antihistamiinitabletteja folio, nukahtamislääkkeitä toinen folio, pari kirjaa.
Lisäksi siinä välihyllyssä (yöpöydässä on kaappi, välihylly, ja päällimmäinen pöytäpinta) on bepanthen, Abillar, kynä, sudokuristikko.

Kaapissa on verenpainemittari, nenäliinapaketti, muutama kirja, päiväkirja, vanha beautyboxi jonka näköjään olin jo unohtanutkin...

"mmm"
- Raamattu jota luen usein illalla, alatasolla muita luennassa olevia kirjoja.
- vesipullo
- käsivoide, huulirasva, vartalovoide, korvatulpat, hiuslenkkejä
- kännykkä herätyskellona
- kynä ja kierrelehtiö.

Meidän yöpöydän laatikoissa on (päällä on lamppu):

2 erilaista dildoa
penisrengas
liukuvoidetta
ponnareita (laitan ne päästä suoraan sinne ja unohtuvat sinne sitten)
korvatulppia (jos tarviin)
miehen lääkkeet (jos unohtaa ottaa ni ei tartte sen takia enää nousta)
kännyköiden laturit
kuulokkeet (jos toinen haluaa vielä surffailla ni ei häiritte toista)
vesipullo (jotta mies saa sen lääkkeensä nieltyä)

muoks... "miksi" unohtui :D

Viimeksi muokattu:
"mmm"
[QUOTE="mmm";29729318]- Raamattu jota luen usein illalla, alatasolla muita luennassa olevia kirjoja.
- vesipullo
- käsivoide, huulirasva, vartalovoide, korvatulpat, hiuslenkkejä
- kännykkä herätyskellona
- kynä ja kierrelehtiö.[/QUOTE]

nyt kun vilkaisin tarkemmin niin kokonaisuudesta löytyy myös
- xylitolpastilleja, joskus on fluoritabletteja. Siksi että usein yöllä tulee valvottua ja pyöriskeltyä. Usein pyöriskellessä iskee nälkä, jolloin on todella suotavaa syödä vaikka banaani jos haluaa vielä nukkua.
- joitain nevörhöördin nessuja (ostin vahingossa hajustettuja, yök)
- puuvillahansikkaat, jotka toisinaan laitan käsivoiteen jälkeen.
- jalkalamppu, joskaan se ei sijaitse yöpöydällä vaan lattialla.

"muumimamma"
Yleensä mun yöpöydällä vain lamppu, käsivoide, korvatulpat ja kännykkä. Nyt just lisäks toinen kännykkä, karkkipussi, pari lehteä, kahvikuppi, kirja,ssuklaamunia, limsapullo, karkkirasia. Oon saikulla ja paljon petissä, siks noi kaikki nyt tossa vieressä.

Yhteistyössä