Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiva =) Itte miettiny--->>ONko maito jauhe jotenkin terv jos aina sossu juo maito jauh??Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Tulevana sossuna tää ketju lämmitti niin mieltä :heart::xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja LandePaukku:Ei kiesus.![]()
Mä voisin jo melkein maksaakkin jotain että mä näkisin tän "Ewin" ihan oikean persoonan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja LandePaukku:Ei kiesus.![]()
Mä voisin jo melkein maksaakkin jotain että mä näkisin tän "Ewin" ihan oikean persoonan.![]()
Mäkin! Eiköhän pistetä kolehtia pystyyn?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja LandePaukku:Ei kiesus.![]()
Mäkin! Eiköhän pistetä kolehtia pystyyn?
Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:Minä-------> lAhjoitin vanhat Kuukautis Siteet. SEllaiset mitkä Voi pestä---> ILoa sossulle!
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:Minä-------> lAhjoitin vanhat Kuukautis Siteet. SEllaiset mitkä Voi pestä---> ILoa sossulle!
SOri----->>ITTEni sossulla vaihde vuodet= En tiedä hilloaako enää-->>VOin kysyä jos ittees kiinnostaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja Juuh:Minä-------> lAhjoitin vanhat Kuukautis Siteet. SEllaiset mitkä Voi pestä---> ILoa sossulle!
SOri----->>ITTEni sossulla vaihde vuodet= En tiedä hilloaako enää-->>VOin kysyä jos ittees kiinnostaa
Alkuperäinen kirjoittaja naavatonttu:Ewi, huippu idea tuo maitojauhe. Tuskin sossut tulee itse koskaan sitä ostaneeksi. Saavat nyt sitten hekin maistaa.
Sitä vois kyllä laittaa myös Rysseliin, EU-henkilöille. Onkohan se maitojauhe suomalaista? Olis melkein kuin Fazerin sinistä laittaisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hÄh:itte edeLleen ---> Useasti mietiN??? KukA on Tää ewI oi Ceesti?!?! ---> OnKo VAStaUS?? ittellä ei ----> TiEtOA <---- kiVA OLis SaAdA!!! mä = UteLiaS