N nam Vieras 21.07.2007 #28 Danonen jugurttia,'ei lisättyä sokeria eikä rasvaa'sekä paahtista kinkulla ja sulatejuustolla.
T Tulipeikko Jäsen 09.06.2006 387 0 16 21.07.2007 #31 Hedelmäsalaattia välipalaksi. Mies valmistelee tuossa vieressä syötävää, kun on vieraita tulossa .
M Maikki-Likka Jäsen 11.09.2006 172 0 16 21.07.2007 #32 Lohta, uusia perunoita ja uuden sadon sipulia paitettuna voissa. NAM.
P Pyryharakka Aktiivinen jäsen 09.02.2005 2 304 0 36 21.07.2007 #33 Kohta syön lihapasteijoita (kunhan ensin paistuvat uunissa) ja kinuskikakkua kahvin kera.Täytyy se nimipäivää edes hieman juhlia =)
Kohta syön lihapasteijoita (kunhan ensin paistuvat uunissa) ja kinuskikakkua kahvin kera.Täytyy se nimipäivää edes hieman juhlia =)
TuiKKu Aktiivinen jäsen 04.06.2004 4 069 0 36 Joensuu 21.07.2007 #34 Pari leipäpalaa,kiisseliä ja hiukan salaattia. Kohta lähden kaverin kans mäkkäriin
V Vaniljasuukko Vieras 21.07.2007 #35 tonnikalapastasalaattia, 2 nakkia kylmänä, Ville Vallaton-jäätelöpuikko
K Keisarin morsmaikku Jäsen 10.12.2006 742 0 16 21.07.2007 #38 Choco Mousse vanukkaan.. :ashamed: Ja bikineihin pitäis parin viikon päästä mahtua.. :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Choco Mousse vanukkaan.. :ashamed: Ja bikineihin pitäis parin viikon päästä mahtua.. :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Å århus Vieras 21.07.2007 #40 Aurajuusto kanaa ja valkosipulipeunoita,herneiden ja parsan kera.Punaviiniä.Jälkiruaksi espresso ja suklaa muffinssi.
Aurajuusto kanaa ja valkosipulipeunoita,herneiden ja parsan kera.Punaviiniä.Jälkiruaksi espresso ja suklaa muffinssi.
ristiriita Aktiivinen jäsen 21.07.2007 1 165 0 36 21.07.2007 #41 Pussipastaa pystyin muutaman haarukallisen syömään, ja nyt on äärettömän huono olo. :x Muutenkaan mikään ei oikein maistu. Olisin mahdollisesti toisen viikon lopuilla raskaana (en ole testannut vielä ) voi tulla tällaista? Örk..
Pussipastaa pystyin muutaman haarukallisen syömään, ja nyt on äärettömän huono olo. :x Muutenkaan mikään ei oikein maistu. Olisin mahdollisesti toisen viikon lopuilla raskaana (en ole testannut vielä ) voi tulla tällaista? Örk..