Mitä söit viimeksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuor eiffel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pussipastaa pystyin muutaman haarukallisen syömään, ja nyt on äärettömän huono olo. :x Muutenkaan mikään ei oikein maistu. Olisin mahdollisesti toisen viikon lopuilla raskaana (en ole testannut vielä ) voi tulla tällaista? Örk..
 

Yhteistyössä