mitä söisit n. 800 kalorilla/vrk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihis

Vieras
Oon laihduttanut nyt 5kg ja nyt ollut pari tosi hankalaa päivää, kalorit menneet yli toivotun. Eli nyt haluan pitää pari niukkaa päivää eli yritän selvitä noin 800 kalorilla. Mitä söisit itse, että nälkä pysyisi jotenkin hallinassa?

[QUOTE="Mies";29242438]Eipä tuohon määrään voi juuri mitään syödä.
Kaksi kupillista teetä sisältää tuon verran kaloreita.[/QUOTE]

mitähän erikoiskalori teetä sulla oikein on? :D

Kalaa esim seitä/kananrintaa, Raejuustoa, keitettyä parsakaalia, salaattia ja kurkkua, jälkkäriks skyyriä.:p
Siihen varmaan joku rahkakin vielä menis välipalaks.

Kun syöt tarpeeks vähän kolme päivää niin se nälkä katoaa suurinpiirtein neljäntenä päivänä.:D

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29242851:
Kauhean vähältä tuntuu nuo kalorisi... Normi ihmisellä menee tuplasti ihan peruselintoimintojen ylläpitämiseen. Itsekin olen dieetillä, mutta syön 1400-1500 kcal päivässä,

Mietin ihan samaa, tosi vähäiseltä kuulostaa.

Liikuksä ap ollenkaan, vai miksi meet noin alhaisilla kaloreilla? Vai pelaaksä peruskulutuksen alle?

jo ihmisen perustoiminnot tarvii päivässä sen 1200 kcal. on omalla terveydellä leikkimistä, yrittää tulla toimeen sitä pienemmällä kalorimäärällä. vaikka makaisit vaan pedissä, etkä tekis yhtään mitään, niin tarviit tuon 1200 kcal

Niin oiskohan niin, että 0,8 kcal on pyöristettynä 1 kcal? :D Muussa tapauksessa erittäin lihottavaa teetä :)

Kilokalori on tuhat kaloria, vaikka puhekielessä puhumme kilokaloreista kaloreina.

Mä oon saanu aina ihan 500 kcal elettyä hyvin, kun oon vetäny niitä vähäkalorisia mehukeittoja ja pakasteesta herneitä ja maissia ja tuoreosastolta porkkanaa ja kurkkua. Täyttävämpänä ruokana voi ottaa vaikka puuroa tai kananmunaa.
Tosin mä en oo mitenkää hyvä syömään terveellisesti ja monipuolisesti, mut ei tollanen dietti haittaa, jos sitä on hetken aikaa..

En aio elaa 800 kalorilla kahta paivaa kauempaa, etta alkaa olko huolissanne. Normaalisti syon n. 1400, mutta niinkuin aloitusviestissa laitoin, on tullut syotya reilusti enemman eilen ja toissapaivana. Tasaan talla tavalla viikon energiansaantia. En usko talla yli 80kg massalla kuihtuvani liialti, jos pari paivaa syon niukasti. Pitaahan ihmiset paastopaiviakin, eika se ketaan kaada. Paastota en kuitenkaan halua.

Itseasiassa laskin juuri suunnitelman paivan syomisille, eika se toivottomalta kuulosta: aamupala: rahkapurkki+marjoja ja kahvi, lounas: kanafile+keitettyja kasviksia 300g, paivalla kahvi, toinen ruoka kanafile+salaattia lautasellinen+ kananmuna ja iltapalaksi kaurapuuroa 2dl + marjoja.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Mies";29242438]Eipä tuohon määrään voi juuri mitään syödä.
Kaksi kupillista teetä sisältää tuon verran kaloreita.[/QUOTE]

Nimenomaan. Jos juo teetä 200 litraa päivässä, niin ei varmaan voi syödä mitään muuta. Eikä varmaan jaksaiskaan.

:D

Söisin tämän aterian ja unohtaisin kalorit!
images

Yhteistyössä