Mitä sinne työkkärin cv-nettiin on kirjoitettava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras..

Vieras
Tuleeko sinne tyyliin kirjoitusta olen 40-vuotias 3 lapsen äiti ja työkokemuksena 12-vuotta toimistoalan töitä, mutta viimeiset 6-vuotta olen ollut lasten kanssa kotona. Ja vähän jotain muuta näin lyhyesti.
Vai pitääkö kirjoittaa hyvin pitkästi ja yksilöidä missä olen ollut töissä ja mitä töitä tehnyt tyyliin; Matin purkuosapalvelu oy, toimistotyöntekijä 5 vuotta ??.??2001-??.??.2002 jne. kaikista paikoista?

voi kirjoittaa hyvinkin lyhyesti. voit käydä lukemassa muiden cv:itä siellä ottaaksesi mallia. hirveästi siihen ei ole tarvetta panostaa jos ei halua, minulle on sieltä tasan yhden kerran otettu yhteyttä, kiertävän imurimyyjän hommista.

Itselläni lukee: Olen **-vuotias *lapsen äiti ( lastensyntymävuodet), naimisissa oleva * asuva nainen. Ammatiltani olen * ja * ja hallitsen myös *. Työkokemustani olen kartoittanut mm. *,* ja * töissä.
Etsin * ja * alan töitä.

Liitteeksi on sitten se täydellinen työhistoria jonka lukija saa halutessaan katsoa.

Kiitos vastauksista. En kirjautunut vielä sinne, mutta täytynee käydä katsomassa mitä muut kirjoittaa. Näkyykö siellä jossain suoraan koko hakijan nimi vai voiko vaan etunimellä tehdä hakemuksen?

[QUOTE="aloittaja";29758150]Kiitos vastauksista. En kirjautunut vielä sinne, mutta täytynee käydä katsomassa mitä muut kirjoittaa. Näkyykö siellä jossain suoraan koko hakijan nimi vai voiko vaan etunimellä tehdä hakemuksen?[/QUOTE]Siellä ei näy nimeä ollenkaan jos ei halua julkistaa sitä, ei edes yhteistietoja näy missään.

Yhteistyössä