Mitä SINÄ olet toivonu äitienpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä olisin oikeesti pettyny jos minua ei mitenkään huomioida edes äitienpäivänä. Olenhan sentään kuuden lapsen äiti ja miehen vaimo.
En tarvi mitään materiaalia mut kyllä mä haluan että minulle edes aamukahvit keitetään ja jotain tarjottavaa.

on 12.äitienpäivä edessä ja toivon "lahjaksi" aamiaista, valkovuokkokimpun, ja perheen kanssa vietettyä lintsipäivää :) Ja toki kortit poikasilta ilahduttavat. Haluan muistaa omaa äitiäni kukkasin ja lasten tekemine kortein, onhan omillani maailman paras isoäiti. Tavaraa en halua, vaan yhdessäoloa rakkaan perheeni kanssa.

Toivoin että pääsisin uuteen kylppäriin, ihanaan suihkuuni viimeistään äitienpäivänä (kylppäriremppa loppusuoralla). Toive näyttää toteutuvan niin panokset nostettiin ja toiveena uusi puhelin kun edellinen alkaa olla jo tiensä päässä :)

No haluaisin naimisiin ja lueskelin eilen tota korulehteä, jossa oli toosi kivoja sormuksia. :D Vihjaisin kyllä miehelle, muttei sillä varaa ole nyt just semmosta ostaa, eikä kai haluakaan. Sen mielestä taitaa olla tyhmää mennä tässä vaiheessa naimisiin, kun on jo melkein 10v yhdessä oltu.

me mentiin naimisiin kun oltiin oltu 13vuotta yhdessä ;) eli koskaan ei oo liian myöhäistä :D

En ole toivonut mitään ja toivonkin ettei mies mitään anna lahjaksi, kun viime isänpäivänäkään ei ollut mitään ihmeellistä (muistaakseni tein kakun, ei muuta), joten kiusaantuisin jos mies nyt jotain ostaisi. Jos se keittää kahvit ja järjestää jotain kahvin kanssa niin hyvä juttu..

[QUOTE="öööö";26197109]toivoin tästä neljännestäkin pienokaisesta timanttia sormukseen.[/QUOTE]

Mulla myös vihkisormuksessa kolme timanttia. Se isoin ja ensimmäinen minulle :) ja kaksi pientä laitettiin lapsen syntymän jälkeen miehelle ja pojalle.

Ollaan erottu lapsen isän kanssa, mutta timanttien symboliikka toimii koko loppuiän.

Yhteistyössä