Mitä SINÄ olet toivonu äitienpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan normi viikonloppu,en odota mitään enkä toivo mitään,muksut toivottaa hyvää äitienpäivää ja se on siinä.Omalle äidilleni soitan ja toivotan hyvät äitienpäivät.

Mukavan päivän. Ulkoilua ja grillausta perheen kesken kauniina päivänä.

Kaupallisuuden änkeminen kaikkiin "merkkipäiviin" on vastenmielistä, hyvät hetket ja kauniit muistot ovat kullanarvoisia.

kukkasia haluaisin. ne piristää aina :) mies ei ole mikään kokkis ihminen niin en odota teetä kummosempaa saavani miehen toimesta :D odotan innolla sitten kun poika kasvaa niin jotain hänen oma tekemää. lasten kortit on aina niin hauskoja! oon vedet silmis nauranu siskon lasten korteille jo monta vuotta :D

Tota, pitääkö Äitienpäivänä nykyisin toivoa jotakin lahjaa :O? En ole koskaan tuota tajunnut! Miksi kaikkiin päiviin pitää aina liittyä saaminen ja haluaminen, varsinkin kun on kyse aikuisista ihmisistä?!
Mies antaa mulle pusun ja toivottaa Hyvää Äitienpäivää ja 3v poika ei tajua tuon taivaallista siitä että olisi joku erityinen päivä :D.
En mä todellakaan odota mitään, sen tiedän että lapsi tarhassa väsää jotain jos ei sitten ehdi sitä jo rikkomaan ennenkuin se mulle asti ehtii :laugh:.
Ihan normi päivä se meille on.

Niin ja omalle äidille lähetän kortin ja soitan jos ei ole töissä koko sunnuntaita.

Viimeksi muokattu:
Valmiiksi laitettu aamupala olisi kiva, ja vielä jos sen saisi syödä kodissa josta mies olisi kerrankin siivonnut jälkensä, edes suurimman osan... :D

Kyllä mä toivon tai pyydän joskus lahjoja, sellaisia juttuja joita olisin hankkimassa muutenkin. Mies aina haluaa antaa jotain, niin eipähän tule mitään turhaa :) Jos en olisi juuri ostanut uusia kenkiä hajonneiden tilalle, olisin pyytänyt äitienpäiväksi uudet kengät. Mies on jo antanut lahjaksi useamman parin korviksia, niin ehdotan nykyään jotain tarpeellista. Kivojahan ne korut on, mutta tykkään noista nyjyisistä niin paljon, ettei muita varmaan tulisi käytettyä jos saisin lisää :)

Kyllä musta on ihanaa että on nää isän- ja äitienpäivät! Ja ei välttis mitää lahjoja tarvikaan ostaa, vaan antaa huomiota/omaa rauhaa, hierontaa, seksiä taikka siivota vaan! Ja kaikkea tällästä saa kerrankin vaatia! :D

No haluaisin naimisiin ja lueskelin eilen tota korulehteä, jossa oli toosi kivoja sormuksia. :D Vihjaisin kyllä miehelle, muttei sillä varaa ole nyt just semmosta ostaa, eikä kai haluakaan. Sen mielestä taitaa olla tyhmää mennä tässä vaiheessa naimisiin, kun on jo melkein 10v yhdessä oltu.

Rakkautta, lämpöä ja yhdessäoloa. Toki siihen liittyy usein myös joku pieni lahja; esim. kinuskikissan uudesta kirjasta olen vihjaillut :) Mulla on synttärit samaan aikaan äitienpäivän kans, niin menee kaks kärpästä yhdellä iskulla..

Noo, meidän perheessä nyt on tapana juhlistaa äitien-, ja isänpäivää (kun moni sitä nyt on ihmetelly, et mitäs tää on... ). Ostetaan toinen toisillemme lahjat, vaikkei ollankaan kuin puolisot toisillemme, mut ajattelen sen itse niin, et haluan muistaa lasteni isää isänpäivänä. Ja muistan toki myös omaa isääni.
Päivään kuuluu yleensä myös aamiainen sänkyyn, ja vähän parempaa (erikalsempaa ) ruokaa tmv.

Mies kysy multa eilen tuosta asiasta kun oltiin kaupassa. Mä sanoin et jos ostais parvekkeelle uudet parvekematot nii oisin koko kesän onnellinen :D se osti ne samantien. Mutisi että eihän tämä voi olla mikään äitienpäivälahja mutta vastasin että mä on käytännön ihmisiä ja haluan saada lahjaksi käytännöllisiä asioita.

Mies kysy multa eilen tuosta asiasta kun oltiin kaupassa. Mä sanoin et jos ostais parvekkeelle uudet parvekematot nii oisin koko kesän onnellinen :D se osti ne samantien. Mutisi että eihän tämä voi olla mikään äitienpäivälahja mutta vastasin että mä on käytännön ihmisiä ja haluan saada lahjaksi käytännöllisiä asioita.

be careful what you wish for..mä sain kerran mopin ja pyllyn näköisen patterilla toimivan neonlampun. :D :kieh:

En mitään lahjaa, mies todennäköisesti ostaa jotain, toivottavasti ei mitään kallista. Kyllä mä voin ite ostaa kaikki mitä tarviin.

Eniten toivon koko perheen yhdessäoloa koko päivän, se on mun elämässä parasta. :)

sain jo uuden polkupyörän
saanmyös haluamani Olli Lindholm, Susanna Hietala: Nukku-Matti Ja Herra Kuu cd-levyn
ja sit perinteisen aamiaisen sänkyyn tarjoiltuna :)
tytöt on koulussa myös tehneet jotakin kivaa :O

En toivo mitään, koska koen sen samana kun pyytäisi lahjaa, eikä se sitten ole lapsien /puolison omasta halusta ostettu. Oikein onnellinen olen meidän perheen perinteestä, että sankari (oli se sitten synttäri tai äitien-/isänpäivä sankari) saa valmiin aamiaisen ja lapsilta kortin. Aikaa yhdessä perheen kanssa ja ruokailu vähän juhlallisemmin, se on parasta mitä toivoa voi!

Yhteistyössä