Mitä SINÄ olet toivonu äitienpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VS

Vieras
Tai tiedät saavasi?

Itse meinasin hoitaa tän tänä vuonna niinkin yksinkertaisesti, kuin antaa miehelle Meandin laskun maksettavaksi. Olkoon äitienpäivälahja sitten siinä =)

Mä en usko lahjoihin muutenkaan niin vielä vähemmän tarvii äitienpäivänä sellasta saada... Viimevuonna sain pihakukkasesen ja amerikkalaisia pannukakkuja aamupalaks... Nyt toivon että saan yhtä kivan kukkasen ja joskus toiste jotain hyvää aamupalaks kun nyt on raskausdiabetes päällänsä enkä saa syödä mitään mikä olis kivaa...

en toivo mitään,en ole koskaan toivonut..toissa iltana tyttö kysyi mun paidan kokoa ja eilen tuli salaperäisenä kotiin ja totesi,että vaikeeta pitää salaisuuksia omana tietonaan :D eli oletan saavani paidan häneltä.mieheltä en usko saavani mitään,enkä vedä herneitä nenään sen takia :xmas:

En mitään. Tosi vaivaannuttava koko äitienpäivä, mieluummin olisin viettämättä ja huomioimatta kokonaan. Mutta tiedän saavani puistossa ja koulussa tehtyjä kortteja =)

Kestotoive on jotain henkilökohtaista .
Olen sanonut että siinä vaiheessa kun saan jotain kodinhoitoon liittyvää lahjaa ( äitienpäivä, synttärit, joulu jne.) niin tiedän avioliiton oleva rakoilemmassa.

Hmm, viime vuonna ostin itse itselleni äitienpäivälahjan ja se oli kyllä mieleinen. Sama on suunnitelmissa nyt. Mies muistakoon omaa äitiään ja auttakoon lapsia vaikka kakun teossa tai siis tehköön tai ostakoon sen itse, kun lapset on lähinnä taaperoita vielä :) Varmaan kortteja saan kyllä. Omalle äidille kortin lähettänen myös, ja anoppi on kutsuttu lounaalle.

En mitään muuta kuin halaukset lapsilta. Mä en käsitä miksi pitäs jotain lahjaa yleensä edes toivoa? On paljon paljon järkevämpiäkin tapoja osoittaa välittämistä kuin pakettiin käärittävät jutut. Krääsää ja tavaraa on muutenkin kaikilla nykyään liikaa. Mutta se mistä todellinen puute on monessa perheessä on yhteinen aika. Tavara ei koskaan sitä paikkaa.

[QUOTE="mä";26197148]Kestotoive on jotain henkilökohtaista .
Olen sanonut että siinä vaiheessa kun saan jotain kodinhoitoon liittyvää lahjaa ( äitienpäivä, synttärit, joulu jne.) niin tiedän avioliiton oleva rakoilemmassa.[/QUOTE]

Minäkin olen ajatellut, että tuollaiset tavarat hankitaan ihan muulloin. Tänä vuonna kuitenkin toivoin itse uutta kodinkonetta :laugh: Mun on pitänyt sellainen hankkia jo pidemmän aikaa, mutten ole saanut aikaiseksi. Saakoon mies ;)

En ole toivonut mitään. Äidille ajattelin ostaa uuteen kukkapenkkiin perennoja :) Voisin kyllä itsekkin ilostua samanlaisesta lahjasta, tosin mikäs sitä estää itselleen ostamasta jotakin ;)

Lapset tekevät kukin koulussa ja auttavat pienempiä tekemään. Sänky on todennäköisesti taas täynnä kakunmuruja ja kymmeniä pirroksia rakkaiden kera. Mitä muuta osaisin toivoa? :)

En mitään. Ei mul ole miestä kuka sellaisen ostaisi, lapsi on vielä 5 vuotias, niin ehkä saan häneltä päivähoidossa tehdyn kortin :)

Toivon äitienpäivältä hyvää mieltä, lasten kanssa oloa, ja aurinkoa. Sekä myös aikuisseuraa kahvittelun merkeissä. Itse teen kakun lapsen kanssa.

Tiedän saavani lapsilta kortin ja suuren kimpun valkovuokkoja sekä itseleivottuja yltiöpäisesti koristeltuja muffinseja. :D Koskaan en toivo mitään muuta mutta nyt olen vinkannut lasten kautta miehelle, että eräs tietty parfyymi olisi oikein toivottu lahja.

Yhteistyössä