hei! kiitos oli hienot juhlat ja tarjottavat, mutta mua ihmetytti kun teillä oli kaksi poikaa vieraana, joista kumpikaan ei ollut teidän tyttären poikaystävä, miksi ne oli siellä. meille ei ainakaan olis tulleet. ja kyllä oli kummipoika kasvanut isoksi pojaksi, mutta niin oli tullut yksinäiseksi ja totiseksi. että mikähän sitä vaivaa. kun aina saa olla huolissaan, kun sattuu nykyisin niin paljon näitä ampumatapauksia. kyllä mua säälitti niin kovasti, että huh huh. ja kyllä se sun ystäväsi pirjo, oli niin kovasti lihonut, että onkohan hänellä sokeritauti. kiitos nyt kuitenkin vielä kerran. ja miksikään se ei ollut tullut sinne juhliin, kyllä se ritva on niin tyjhmä akka, että kun tulee kaupassa vastaan, niin menen vittuilemaan, kun ei voinut juhliin tulla.
mitäs sanotte. mua vaan naurattaa. pojat oli tytön koulukavereita, jotka pyörällä kävivät. meidän poika mennä vilisti pitkin pihoja lapsilaumassa, eikä todellakaan ollut yksinäinen eikä totinen, flunssainen kylläkin. mitäs kenenkään lihominen hänelle kuuluu tai se, etä joku ei ole syystä tai toisesta tullut paikalle.
mitäs sanotte. mua vaan naurattaa. pojat oli tytön koulukavereita, jotka pyörällä kävivät. meidän poika mennä vilisti pitkin pihoja lapsilaumassa, eikä todellakaan ollut yksinäinen eikä totinen, flunssainen kylläkin. mitäs kenenkään lihominen hänelle kuuluu tai se, etä joku ei ole syystä tai toisesta tullut paikalle.