mitä sanoisitte seuraavasta, rippivieraan tekstarista

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
hei! kiitos oli hienot juhlat ja tarjottavat, mutta mua ihmetytti kun teillä oli kaksi poikaa vieraana, joista kumpikaan ei ollut teidän tyttären poikaystävä, miksi ne oli siellä. meille ei ainakaan olis tulleet. ja kyllä oli kummipoika kasvanut isoksi pojaksi, mutta niin oli tullut yksinäiseksi ja totiseksi. että mikähän sitä vaivaa. kun aina saa olla huolissaan, kun sattuu nykyisin niin paljon näitä ampumatapauksia. kyllä mua säälitti niin kovasti, että huh huh. ja kyllä se sun ystäväsi pirjo, oli niin kovasti lihonut, että onkohan hänellä sokeritauti. kiitos nyt kuitenkin vielä kerran. ja miksikään se ei ollut tullut sinne juhliin, kyllä se ritva on niin tyjhmä akka, että kun tulee kaupassa vastaan, niin menen vittuilemaan, kun ei voinut juhliin tulla.

mitäs sanotte. mua vaan naurattaa. pojat oli tytön koulukavereita, jotka pyörällä kävivät. meidän poika mennä vilisti pitkin pihoja lapsilaumassa, eikä todellakaan ollut yksinäinen eikä totinen, flunssainen kylläkin. mitäs kenenkään lihominen hänelle kuuluu tai se, etä joku ei ole syystä tai toisesta tullut paikalle.

Siis ihan totta, tuollaisenko tekstarin sait!!! Mulle tulee ihan mieleen yks mun kaveri joka on samalla tasolla tuon vieraasi kanssa. Ihan uteliaisuudesta kysyn millainen tuttava tuo sulle on? Oletko tuntenut hänbet kauan? Onko hänellä tapana laukoa samantapaisia typeryyksiä? Voi hyvää päivää sentään. :O

[QUOTE="vieras";26535272]Onko sinulla yhtään ystävää tai kaveria, sukulaista, josta sinulla ei olisi ikävää kerrottavaa?[/QUOTE]

No hei, ajatteles nyt vähän!

[QUOTE="Hups";26535275]No hei, ajatteles nyt vähän![/QUOTE]

No ajattelenkin. Eihän tuommoinen viesti kiva ole, mutta ap:n kavereista ja ystävistä ei ole ikinä kuuna päivänä kuulunut mitään positiivista, aina jotain vikaa. Siksi tiedustelin toiveikkaana, josko kuitenkin kivojakin ihmisiä kuuluisi lähipiiriin.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26535278:

Sulle on kaikki provoa, mutta voin kertoa että mulla tosiaan on just tuon tyyppinen kaveri. Ainut asia, joka estää meikäläistä laittamasta välejä poikki mokomaan on se, että sentäs ala-asteelta saakka tunnettu ja meillä kuitenkin on myös niitä hyviä yhteisiä muistoja. Roikkukoon matkassa mukana kunhan ei liian usein tavata. :D

Mummoni lähettelee usein tuollaisia viestejä. Tosin nyt vanhettuaan niin, ettei tekstarin kirjoittaminen enää onnistu, useimmiten soittaa asiansa. Jätän jutut omaan arvoonsa, turhapa niistä on alkaa vänkäämään. Mutta ei mummon sitten tarvitsisi ihmetellä, että miksi käymme niin harvoin. Eiköhän tuokin ihminen ole sitten melko yksinäinen?

[QUOTE="Hups";26535274]Siis ihan totta, tuollaisenko tekstarin sait!!! Mulle tulee ihan mieleen yks mun kaveri joka on samalla tasolla tuon vieraasi kanssa. Ihan uteliaisuudesta kysyn millainen tuttava tuo sulle on? Oletko tuntenut hänbet kauan? Onko hänellä tapana laukoa samantapaisia typeryyksiä? Voi hyvää päivää sentään. :O[/QUOTE]no me on tunnenttu hänen kanssaan melkein neljäkymmentä vuotta. ja olen kyllä hänen tempauksistaan joskus täällä kirjoittanut. lisäksi olen tälle ihmiselle sanonut, että en halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä. mutta se tulee vaan. ei ollut kutsuttu eilisiinkään juhliin. ja joka kerta kun hän meillä käy, niin taatusti on aina jotain huomauttamista.
no ei hänellä ole koskaan kenestäkään mitään hyvää sanottavaa nykyisin. oli ihan kiva ennen, mutta sitten kun viimeinenkin hänen miehistään häipyi, niin katkeroitui kaikelle ja kaikille ja käyttäytyy sen mukaisesti

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26535345:
no me on tunnenttu hänen kanssaan melkein neljäkymmentä vuotta. ja olen kyllä hänen tempauksistaan joskus täällä kirjoittanut. lisäksi olen tälle ihmiselle sanonut, että en halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä. mutta se tulee vaan. ei ollut kutsuttu eilisiinkään juhliin. ja joka kerta kun hän meillä käy, niin taatusti on aina jotain huomauttamista.
no ei hänellä ole koskaan kenestäkään mitään hyvää sanottavaa nykyisin. oli ihan kiva ennen, mutta sitten kun viimeinenkin hänen miehistään häipyi, niin katkeroitui kaikelle ja kaikille ja käyttäytyy sen mukaisesti

Et sitten voinut olla kirjoittamatta hänestä. Aika vahingoniloista.

Mua kiinnostais kovasti tietää tuliko viesti joltain sukulaiselta ja minkäikäiseltä. Jos oli iäkkäämpi ihminen, niin sitten en ihmettele. Heillä kun on tapana usein töksäytellä ajattelematta, eivätkä välttämättä edes ymmärrä viestiensä ja puheidensa sävyä.

Jostain syystä niihin on helpompi suhtautua hyväksyvästi, ihankuin heillä olis oikeus olla töykeitä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;26535345:
no me on tunnenttu hänen kanssaan melkein neljäkymmentä vuotta. ja olen kyllä hänen tempauksistaan joskus täällä kirjoittanut. lisäksi olen tälle ihmiselle sanonut, että en halua olla hänen kanssaan enää missään tekemisissä. mutta se tulee vaan. ei ollut kutsuttu eilisiinkään juhliin. ja joka kerta kun hän meillä käy, niin taatusti on aina jotain huomauttamista.

Eli se selittää käytöksen, vaikkei tietenkään oikeuta moiseen käytökseen. Vaikuttaakin katkeralta.

Mua kiinnostais kovasti tietää tuliko viesti joltain sukulaiselta ja minkäikäiseltä. Jos oli iäkkäämpi ihminen, niin sitten en ihmettele. Heillä kun on tapana usein töksäytellä ajattelematta, eivätkä välttämättä edes ymmärrä viestiensä ja puheidensa sävyä.

Jostain syystä niihin on helpompi suhtautua hyväksyvästi, ihankuin heillä olis oikeus olla töykeitä. :/
no kohta viisikymmentä täyttää. ja on oltu ystäviä kouluajoista asti. no en enää tunne häntä ystäväkseni, en edes kaverikseni. hlän vaan ei jätä rauhaan.
just kolme viikkoa sitten keskusteltiin puhelimessa asiasta ja sanoin, että mä en enää halua pitää yhteyttä ja miksi hänkään. koska yhteyden pidosta ei tuu muuta kuin pahamieli minulle ja luulen että loppujen lopuksi hänellekin. mutta tuntuu, että hän ei oikeesti ymmärrä viestiensä sävyä. tai sitten hänelle on vaan tärkeetä yrittää loukata toista ja jotenkin samalla nostaa omaa itsetuntoaan, ajattelemalla olevansa parempi