Mitä sanoisitte Presidentille kättelyn yhteydessä jos pääsisitte Linnan juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oisin ihan täpinöissäni, höpöttelisin jotain kiitosta kutsusta ja kehuisin hänen pukuaan ja varmaan jotain että suuri kunnia olla täällä ja mahtavaa että saa tavata hänet jne :D

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Suositeltavinta on esitellä itsensä, eli kertoa kuka on ja mistä. Ja tämä on ihan presidentin oma toive.

Näin mä tekisin. Mut jos huulilta lukee mitä ihmiset sanoo niin aika moni sanoo just tuon hyvää itsenäisyyspäivää. Ja se varaan on ihan suotavaa ainakin niille jotk apressa varmasti tuntee (esim hallitus jne). Kaikista nolointa on se että jotkut jää minuuttikaupalla "vaihtamaan kuulumisia"... Näin teki ainakin monet ulkomaalaisista (suurlähettiläät).

Kättelisin ja sanoisin että uitin kättäni juuri vessanpöntössä... Niih. Siis tosiaankaan en tiä mittään järkevää sanottavaa. Kait sitä vois sanoa vaan hyvää iltaa. Jättää salamyhkäisesti oma nimiki kertomatta. Jos olen kutsun saanu eikä muista minua nii ei sitte :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kättelisin ja sanoisin että uitin kättäni juuri vessanpöntössä... Niih. Siis tosiaankaan en tiä mittään järkevää sanottavaa. Kait sitä vois sanoa vaan hyvää iltaa. Jättää salamyhkäisesti oma nimiki kertomatta. Jos olen kutsun saanu eikä muista minua nii ei sitte :snotty:

:D :D pitäiskö mun sanoo mitä eilen puhuttiin vai olla ihan hiljaa vaan :snotty: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

:D :D pitäiskö mun sanoo mitä eilen puhuttiin vai olla ihan hiljaa vaan :snotty: ;)

Sano vaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

Sano vaan :laugh:

:laugh: :ashamed:

"mites ois kolmen kimppa" :xmas:

Yksi Yhdysvaltain presidentti pani merkille, ettei kukaan kuunnellut, mitä hän kätellessä heille sanoi. Niinpä kerran hän juhlavassa tilaisuudessa mutisi kaikille käteltäville: "Murhasin tänään vaimoni." Vain yksi heistä huomasi sanoa: "Se oli hänelle varmaan ihan oikein!"

Yhteistyössä