Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Suositeltavinta on esitellä itsensä, eli kertoa kuka on ja mistä. Ja tämä on ihan presidentin oma toive.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kättelisin ja sanoisin että uitin kättäni juuri vessanpöntössä... Niih. Siis tosiaankaan en tiä mittään järkevää sanottavaa. Kait sitä vois sanoa vaan hyvää iltaa. Jättää salamyhkäisesti oma nimiki kertomatta. Jos olen kutsun saanu eikä muista minua nii ei sitte :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kättelisin ja sanoisin että uitin kättäni juuri vessanpöntössä... Niih. Siis tosiaankaan en tiä mittään järkevää sanottavaa. Kait sitä vois sanoa vaan hyvää iltaa. Jättää salamyhkäisesti oma nimiki kertomatta. Jos olen kutsun saanu eikä muista minua nii ei sitte :snotty:
![]()
pitäiskö mun sanoo mitä eilen puhuttiin vai olla ihan hiljaa vaan :snotty:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kättelisin ja sanoisin että uitin kättäni juuri vessanpöntössä... Niih. Siis tosiaankaan en tiä mittään järkevää sanottavaa. Kait sitä vois sanoa vaan hyvää iltaa. Jättää salamyhkäisesti oma nimiki kertomatta. Jos olen kutsun saanu eikä muista minua nii ei sitte :snotty:
![]()
pitäiskö mun sanoo mitä eilen puhuttiin vai olla ihan hiljaa vaan :snotty:
![]()
Sano vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:Itsestäni en tiedä, mutta miestä huvittaisi sanoa jotain Muumimammaan viittaavaa, kuten "Hyvää iltaa Muumimamma!"
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:Itsestäni en tiedä, mutta miestä huvittaisi sanoa jotain Muumimammaan viittaavaa, kuten "Hyvää iltaa Muumimamma!"
Varsinaisen suurhumoristin oot löytänyt...