Mitä sanoisit/tekisit, nielisitkö hiljaa tämän:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkl

Vieras
Meillä on perhe, minä, mies ja kaksi lasta. Vieraita tuli, meidän ystäviämme. Grillattiin ja puhe oli, ainakin mun miehen ja mun kesken että syömisen jälkeen pelataan pihapelejä(mölkky jne) koko porukka sillä asumme rivarissa ja kun nukutan lapset niin voin pelata pihalla mukana, ottaa pari lasia ja nauttia jussista niiku muutkin.
Ehdotin kesken syömisen et sit pelataan ku syöty jne.
No, on syöty, ja porukka lähti kaaaauas heittään tikkaa, tietäen että SINNE EN voi tulla mukaan. Sanoin että ette kyllä mene, vaan jäätte pelaan tänne mun kanssa. Etten halua jäädä yksin nukuttamaan muksuja kun muut pelaa muualla. Eräs läheinen nuori lapseton nainen sanoi: just ton takia en lapsia tee. Ja thats it :O.

Nyt nukutan tässä muksuja sitten, istun netissä ja kyrpiinnyn kun isäntä ja muut vieraat heittää tikkaa, juovat alkoa ja pitävät hauskaa muualla , kaukana täältä.
Tyyliin MINÄMINÄMINÄÄÄÄÄ. Ei tullu mieleenkään kysyä et haluanko minä juhannusseuraa? Ei tullu mieleenkään jäädä tänne pelaan mölkkyä ym mun kanssa.
Ainiin, mähän oon VAIN ÄITI! Kukaan muu heistä ei ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Kuinka kauas lähtivät tikkaa heittämään?

Hmm, oisko joku kork 100m. Sellaisessa paikassa piilossa etten tästä voi lähteä kun 3v tyttö yrittää mukahtaa ja ei ole itkuhäläriä. Ja PIRUUTTANIKAA en menis vaikka voisin, josko tajuaisivat.

oisin sanonu sille muijalle että sen takia en jätä tekemättä lapsia että saan vetää viinaa ja riehua. Lisäisin vielä että tästä kyllä puhuttiin ja sovittiin jo, eihän tässä muuten mitään oiskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja prkl:

Hmm, oisko joku kork 100m. Sellaisessa paikassa piilossa etten tästä voi lähteä kun 3v tyttö yrittää mukahtaa ja ei ole itkuhäläriä. Ja PIRUUTTANIKAA en menis vaikka voisin, josko tajuaisivat.

Vaihdat vuoroja miehen kanssa. Menet välillä heittämään tikkaa ja mies nukuttamaan tyttöä. =)

Laittasin lapset nukkuun ja hilppasisin pihalle. Jos en onnistus nukuttaan lapsia, ilmottaisin miehelle, että tule jatkamaan ja hilppasisin pihalle. Alkoa en ottas, jos muut ottaa. (Mun on tosin helppo sanoa, koska en juuri juo....)

Itsellesi sinä kiusaa teet, jos nyt otat herneen nokkaan ja alat mököttää...Ei kai siinä enää kauan mee, kun lapset nukkuvat... Muina naisina sitten ehdotat sitä mölkkyä lähellä lapsia, joten voit välillä kurkata nukkuuko...

Ymmärrän, että tuntuu ikävältä. Mutta jos mä olisin se lapseton tuttavanainen, jolle sanottais, että "ette mene sinne, kun mä nukutan lapsia", niin mäkin voisin miettiä, että onneksi mulla ei oo omia.

En nielisi hiljaa, juttelisin tuosta mieheni kanssa myöhemmin. Siis siitä, miten jaetaan lasten nukutusvuorot, ettet sä koe aina olevasi se, joka jää kaikesta hauskasta paitsi. Mutta ystäväperheiltä ei varsinaisesti ole oikeutta odottaa mitään velvollisuudentuntoista odottelua.

Ehkäpä vieraat ajattelivat, että lapsesi saa nukuttua paremmin, kun eivät aivan lähellä pelaile.
Menisin hakemaan miehen lapsen seuraksi, jos hän on tolkuissaan. Ja ohjaisin vieraat pelaamaan pelejä lähemmäksi. Voisihan sen tikkataulunkin väliaikaisesti ripustaa lähemmäksi asuntoanne?

Minustaki tuntuu välillä että äideistä ei ole niin väliä. Nehän on vaan olemassa lapsiaan varten eikä saa ikinä koskaan tehdä mitään hauskaa eikä niiden tunteista ainakaan tarvi välittää.
Meillä mies kans huitelee milloin missäkin makkaranpaistossa yms. ja minä olen lasten kanssa ja kun pyydän että mies voisi olla vaikka perheen kanssa niin siitä sitten sanotaan kavereille että akka ei päästä. Ne varmaan kuvittelee että olen ihan kamala pirttihirmu ja vaan haluaisin että voitais pitää välillä hauskaa ihan perheen parissa :(
No mies lupasi nyt ainaki hyvittää ja kuskaa minut seuraaviin festareihin ja on ite lapsenvahtina. :) Pääsen kattoon bändejä :)

Alkuperäinen kirjoittaja @:
Itsellesi sinä kiusaa teet, jos nyt otat herneen nokkaan ja alat mököttää...Ei kai siinä enää kauan mee, kun lapset nukkuvat... Muina naisina sitten ehdotat sitä mölkkyä lähellä lapsia, joten voit välillä kurkata nukkuuko...

Noista kolmesta vieraasta kaksi lähtee myöhäisellä bussilla ymmärtääkseni kohtapuoliin joten en voi ehdottaa mölkkyä enää sitten. Jää tänne se yksi mies sitten mutta tuntuu että tässä tää jussi sit olikin. Ja jotenkin vtuttaa pyydellä armopaloja enää klo 1 yöllä. Mä nukun jo silloin.

:(

Ymmärsinkö jotain nyt väärin; sä et halua, että muut pelaa sillä välin 100 metrin päässä, kun sä nukutat lasta? Miten se sun lapsen nukuttaminen olis muuttunut, jos pelaisivat lähempänä? Tai siis mitä hyötyä sulle olis siitä, että pelaavat lähellä, kun sinä kuitenkin nukutat lasta? :o

Ja miksi helvetissä ette vuorottele miehesi kanssa? Ja miksi vietät juhannusta tänään?

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

Ehkäpä vieraat ajattelivat, että lapsesi saa nukuttua paremmin, kun eivät aivan lähellä pelaile.
Menisin hakemaan miehen lapsen seuraksi, jos hän on tolkuissaan. Ja ohjaisin vieraat pelaamaan pelejä lähemmäksi. Voisihan sen tikkataulunkin väliaikaisesti ripustaa lähemmäksi asuntoanne?

Ne ei tod ajatellu. Niille aivan sama nukahtaako vai ei, esim tuo yksi meluaa aina meillä isoon ääneen oli ottanut alkoa tai ei. Ja pihalla ei ääni sisään kuulu, ei häiritisi. Meillä pihalle tai sen lähelle ei voi panna tikkataulua, siksi lähtivät kauas.

Meillä on perhe, minä, mies ja kaksi lasta. Vieraita tuli, meidän ystäviämme. Grillattiin ja puhe oli, ainakin mun miehen ja mun kesken että syömisen jälkeen pelataan pihapelejä(mölkky jne) koko porukka sillä asumme rivarissa ja kun nukutan lapset niin voin pelata pihalla mukana, ottaa pari lasia ja nauttia jussista niiku muutkin.
Ehdotin kesken syömisen et sit pelataan ku syöty jne.
No, on syöty, ja porukka lähti kaaaauas heittään tikkaa, tietäen että SINNE EN voi tulla mukaan. Sanoin että ette kyllä mene, vaan jäätte pelaan tänne mun kanssa. Etten halua jäädä yksin nukuttamaan muksuja kun muut pelaa muualla. Eräs läheinen nuori lapseton nainen sanoi: just ton takia en lapsia tee. Ja thats it :O.

Nyt nukutan tässä muksuja sitten, istun netissä ja kyrpiinnyn kun isäntä ja muut vieraat heittää tikkaa, juovat alkoa ja pitävät hauskaa muualla , kaukana täältä.
Tyyliin MINÄMINÄMINÄÄÄÄÄ. Ei tullu mieleenkään kysyä et haluanko minä juhannusseuraa? Ei tullu mieleenkään jäädä tänne pelaan mölkkyä ym mun kanssa.
Ainiin, mähän oon VAIN ÄITI! Kukaan muu heistä ei ollut.

Eihän nyt viel juhannus ole, huomenna vasta aatto.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies ei vaan tod tulis nukuttaan, niin se vaan on, ja vaikka tulis, näitä ei voi tänne jättää nukkumaankaan joten...

:o Miten niin ei tulis nukuttaan? Eikö hän ole lapsen isä?

Taas yksi, joka on löytänyt oikean aarteen rinnalleen...

Yhteistyössä